8 اختراع خارق‌العاده توسط کودکانی که نامشان را نشنیده‌اید + تصاویر

دستگاههای مختلف با قابلیت متعدد از وسایلی هستند که امروزه در تکنولوژی توسط کودکان ابداع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ در این جا می‌توانید تصاویری از اختراعات و نوآوری‌های جالب در دنیای تکنولوژی کودکان را ببینید:

1- کودک 11 ساله‌ای که دستگاه دیالیز سیار برای کودکان اختراع کرد.



2- نوجوان 13 ساله‌ای که با کمک چوب و چند تکه آب‌نبات فناوری را برای قطع سکسکه اختراع کرده است. او ادعا دارد به کمک طعم و مزه این آبنبات‌ها و مکیدن آن‌ها می‌توان سکسکه را به ویژه در کودکان به سرعت قطع و از بین برد.



3- نوه یک بیمار آلزایمری یک سنسور برای بیماران مبتلا به زوال عقل ایجاد کرده است. یک نوجوان در نیویورک به دلیل آنکه پدربزرگ او از بیماری آلزایمر رنج می‌برد با توسعه یک سنسور پوشیدنی و ارسال هشدار از طریق تلفن همراه زوال عقل را به تاخیر انداخته است.



4-دانشجوی سال دوم که یک ابزار تشخیص سرطان لوزالمعده ایجاد نموده است.



6-  یک نوجوان 18 ساله با اختراع جالبی توانست این امکان را به وجود آورد تا گوشی تلفن همراه را بتوان در 25 ثانیه شارژ نمود.



7-یک دانش‌آموز با کمک ایده‌هایی توانست co2 را به اکسیژن تبدیل کند که در اگزوز بسیار کاربرد داشته باشد،‌ او با این اختراع توانست از سوی سازمان حفاظت محیط زیست جایزه‌ای دریافت کند.



8- جوانی ادعا می‌کند با اختراع خود اقیانوس‌ها را نجات خواهد داد، یک نوجوان ادعا می‌کند می‌تواند حدود 25 میلیارد تن ضایعات پلاستیکی را از اقیانوس‌های جهان جمع‌آوری کند. Boyom سراشیبی یا نمای بام است که در آب شناور است و با سیستم عامل پردازش طراحی شده زباله‌های شناور در آب را جمع‌آوری می‌کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
منم دارم روی یک رباط کار میکنم که فکر کنم به درد خانوادم بخوره.
آخرین اخبار