سردار فضلی مطرح کرد

۳۲ عملیات توسط ۳۲ سپاه استانی در هفته دفاع مقدس بازسازی شد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال در هفته دفاع مقدس ۳۲ سپاه استانی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۳۲ عملیات در محورهای مختلف را بازسازی کردند تا یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس را گرامی دارند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز شهدای خانه خدا، روز حمایت از مردمان مظلوم فلسطین، غزه و مقاومت اسلامی و عرض تسلیت امام محمد باقر (ع) گفت: پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سیاست ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد حفظ و آثار و بسیج مستضعفین در طی حمایت از دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.   
 
وی در ادامه به بیان سابقه این نمایشگاه در ادوار گذشته پرداخت و تشریح کرد: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نخستین بار در سال ۸۹ در شهر اصفهان برگزار شد که مورد اقبال عموم مردم نیز قرار گرفت و به همین دلیل در سال بعد در مشهد مقدس، در سال ۹۱ در شهر شیراز و در سال ۹۲ در مصلی امام‌خمینی(ره) به کمک سپاه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.   
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امسال پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در جایگاه اصلی خودش یعنی در باغ موزه دفاع مقدس و در جوار شهدای گمنام به همت باغ موزه تهران، شهرداری تهران، وزارت ارشاد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، بسیج، سپاه، ارتش برگزار شد.   
 
وی ادامه داد: امسال این نمایشگاه در بیش از ۱۴۵ غرفه و ۶۰ غرفه جانبی و دیجیتال برگزار شد که در کل ۵۰۰۰ جلد کتاب برای عموم عرضه شده است که نسبت به سالهای گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.   
 
سردار فضلی بیان داشت: پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دو زاویه جدید را به همراه داشته است که نخستین آنکه رونمایی از کتاب تقریظی مقام معظم رهبری است که این کتاب چهل و چهارمین این کتاب‌ها به عنوان یاوران صادق است و دومین زاویه آن عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب مقاومت اسلامی است که در سال ۹۱ و ۹۲ نزدیک به ۱۸۰۰ جلد کتاب در این زمینه چاپ شده است.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در ۳۲ سپاه استانی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۳۲ عملیات را هرکدام در محورهای مختلف بازسازی کردند تا بتوانند یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی دارند و اقدام بعدی ما راهپیمایی خانوادگی در ۵۱۳ شهر کشور برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بود.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، فضلی ، بسیج ، دفاعی ، امنیتی ، مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار