المیادین:

تظاهرکنندگان يمنی تاکید کردند تسليم خواست آمريکا و آل سعود نخواهند شد

تظاهرکنندگان یمنی امروز با تجمع در میدان " التحریر" یمن تاکید کردند تسلیم خواست آمریکا و آل سعود نخواهند شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین،  تظاهرکنندگان یمنی، با تاکید بر اینکه تسلیم خواست آمریکا و آل سعود نخواهند شد، اعلام کردند: علت هر قطره خونی که در کشورشان ریخته می شود آمریکاست.

یکی از سخنرانان در  جمع  تظاهرکنندگان یمنی در میدان التحریر صنعاء خطاب به مردم اعلام کرد: ما امروز برای اینکه اعلام کنیم می خواهیم از تسلط آل سعود خارج شویم در اینجا گرد آمده ایم.

وی گفت: "حسین بدرالدین الحوثی" در راه آزادی و کرامت به شهادت رسید. ما امروز اعلام می کنیم که خواهان ساخت بیمارستان یا مراکز دیگر نیستیم بلکه خواهان کرامت خود هستیم. مردم یمن که دارای ریشه های کهن تاریخی هستند خواهان کرامت و شرافت خود هستند و امروز به این کرامت دست یافته اند. 

سخنران تجمع اعتراض آمیز مردم یمن افزود: "امروز به عبد ربه منصور هادی (رئیس جمهور) اعلام می کنیم اگر به دنبال حفظ شرافت خود است باید در کنار ملت خود بایستد و در این صورت مشکلی با او نداریم؛ اما  اگر او خود را عامل و ابزاری برای آمریکایی ها قرار دهد، مردم نخواهند پذیرفت و او  به آتش و زباله دان تاریخ خواهد پیوست."

وی گفت:" امروز به امنیت ملی یمن که ساخته دست آمریکاست اعلام می کنیم که عناصر داعشی خود را جمع کند زیرا ما به مرگ عادت کرده ایم. کرامت در نزد خداوند برای ما همان شهادت است. ما اعلام می کنیم که ملت یمن امروز تصمیم خود را گرفته و در مسیر آزاد شدن است و به هر کسی که می خواهد ما را به تسلیم شدن وادار کند می گوید که عزت و کرامت خود را از صاحب کرامت و شرافت که همان خداوند تبارک و تعالی است می گیرد."

سخنران تظاهرکنندگان یمنی افزود: ما امروز به امنیت ملی یمن، آمریکا، آل سعود و عناصر داعشی آنها می گوییم که آنها امروز رسوا شده اند و دستشان برای ما  رو شده است. ما می دانیم که علت هر قطره خونی که از ملت ما و در کشور ما ریخته شود، شیطان بزرگ آمریکاست. آمریکا جنایتکار و ظالم است.

وی در ادامه سخنانش که تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهود و پیروز باد اسلام قطع می کردند، افزود: آمریکا تصور می کند که ملت ها نمی دانند که در پشت همه جنایت ها و در پشت ترور "ابراهیم الحمیدی" قرار دارد. ما می دانیم که آمریکا در پشت شش جنگ علیه حوثی ها بود. آنها دیروز می گفتند که چرا حسین بدرالدین از نیازهای مردم و گرانی ها سخن نمی گوید، اما او به دنبال آزادی بیان بود و در ابتدا خواهان آزادی بیان برای ملت بود. آنها  او را به قتل رساندند زیرا او بود که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار