سردار کوثری:

سازش با آمریکا برای ما نتیجه‌ای نخواهد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی راه موفقیت اخلاص است و نمی‌توان با سازش با آمریکا به نتیجه رسید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمداسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ که در حسینه فاطمه‌الزهرا برگزار شد گفت: پیامبر عید غدیر را برای تثبیت دین انجام داد و شهدا هم برای تثبیت دین جان خود را فدا کردند.  
 
وی افزود: تدارکات کار بسیار سنگینی است و واقعیت در مجموعه‌های نظامی این است که تدارکات نقش پشتیبانی از نیروها را برعهده دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به رسالت دشوار تدارکات در جنگ گفت: با کمترین امکانات جنگ را پیش بردیم و امکانات ما با دشمن قابل مقایسه نبود و تنها با استقامت و تلاش رزمندگان و الگو قراردادن عاشورا با کمترین امکانات بزرگترین موفقیت را کسب کردیم.  
 
سردار کوثری با اشاره به تغییر استعداد سپاه از تیپ به لشکر در سال 61 اظهار داشت: همه یگان‌ها این استعداد را داشتند و با همان امکانات تقویت تیپ به لشکر انجام شد.  
 
وی در پایان با اشاره به اینکه سازش با آمریکا هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت تصریح کرد: راه موفقیت اخلاص است و نمی‌توان با سازش با آمریکا به نتیجه رسید. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: امکانات ، مقایسه ، استقامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار