ملی‌پوش کامپوند تیروکمان:

حساب قوی شدن هند را نکرده بودیم/ فدراسیون هیچ چیز برای ملی‌پوشان کم نگذاشت

مجید قیدی اعتقاد دارد باید یک طلا در بخش تیمی بازی‌های آسیایی بدست می‌آمد اما هیچ کس حساب قدرت گرفتن هند را نکرده بود.

مجید قیدی که همراه با تیم ملی کامپوند تیروکمان در بازی‌های آسیایی 2014 شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران  در مورد تجربه بازی‌های آسیایی توضیح داد: چیزی که فکر آن را نمی‌کردیم قدرت گرفتن هند بود. طبق گفته بازیکنان هندی، سرمایه‌گذاری عظیمی در این رشته طی 2 سال گذشته صورت گرفته و پول زیادی را خرج این تیم کرده بودند تا به اینجا رسیدند. رکوردهای انفرادی بازیکنان هند هم واقعا خوب شده بود.

قیدی که در حاشیه هفته آخر لیگ تیروکمان پاسخگوی سوالات ما شده بود، تاکید کرد: تیم ما در مسابقات تیمی بازی‌های آسیایی دچار یک شوک شد و آنطور که باید کار نکرد در حالی که خیلی آماده بودیم و رکوردهایمان در تهران هم واقعا خوب بود اما در جریان مسابقه امتیازاتی را مقابل هند در نیمه نهایی از دست دادیم که اصلا فکر آن را هم نمی‌کردیم.
 
*عبادی انتقام گرفت

وی اضافه کرد: ما تیم کره جنوبی را هم راحت شکست می‌دادیم . کره‌ای ها بهتر شده بودند اما در بخش بانوان قویتر بودند. به هر حال اسماعیل عبادی انتقام همه ما را در مسابقه انفرادی گرفت هر چند می توانستیم در بخش تیمی هم طلا بگیریم.

قیدی به همراه عبادی قالب در تیم پاس قوامین در لیگ تیر و کمان شرکت کردند اما کاظم‌پور عضو دیگر تیم ملی کامپوند به تیم شاخص پژوه اصفهان پیوسته بود که در همان ابتدا ارز لیگ کناره‌گیری کرد به همین دلیل هم کاظم‌پور در لیگ تیر نزد.

قیدی در مورد لیگ توضیح می‌دهند: تیم پاس قوامین از سایرین بهتر است و بازکنان خوبی را مثل عبادی جذب کرد در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی هم لیگ کامپوند عقب افتاد و بیشتر مسابقات ریکرو انجام شد، به همین دلیل طی 3 روز مسابقات عقب مانده خود را پشت سر هم انجام دادیم و قهرمانی تیم ما هم 100 درصد است.
 
*تعطیلی تا سال 94  

ملی پوش کامپوند تاکید می‌کند که تیم‌ ملی تا سال 94 که یک مسابقه قهرمانی جهان ومرحله اول ورلد کاپ 2015 به فاصله نزدیک به هم برگزار می‌شود، کا دیگری ندارد اما روز هشتم و نهم آبان سال جاری مسابقه انتخابی برگزار می‌شود.

قیدی در مورد درآمد بازیکنان از لیگ هم توضیح می‌دهد: اسپانسرهای امسال کمتر از سال قبل هستند و بیشتر آنها درصد پول رفت و آمد و تجهیزات بازیکنان را تامین می کنند تا تنها در مسابقات شرکت کنند.
با این وجود ملی پوش تیروکمان از شرایط یک سال گذشته تیم ملی و وضعیت اردوها راضی است و می گوید: فدراسیون در یک سال گذشته که بازیهای آسیایی را پیش رو داشتیم، هیچ چیز کم نگذاشت. اردوهای خوبی گذاشتند و 2 دوره اردو در انزلی داشتیم که همه چیز در آن خوب بود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار