سفیر ایران در بغداد با اسامه النجیفی دیدار و گفتگو کرد

سفیر ایران در بغداد روز سه‌شنبه در دیدار با معاون رئیس جمهوری عراق بر لزوم همکاری ملت های منطقه برای مقابله با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری شفق نیوز:  "اسامه النجیفی" روز سه‌شنبه در دیدار با "حسن دانایی‌فر" سفیر ایران در بغداد با اشاره به اینکه تروریسم تمامی کشورها را تهدید می‌کند و این موضوع مستوجب همکاری برای دفع خطرات این پدیده و نابودی آن است، افزود: با تروریسم نه فقط در سطح نظامی بلکه باید در زمینه‌های گوناگون به ویژه در زمینه فکری و عقیدتی مقابله کرد.

وی با اشاره به لزوم تلاش جهانی برای مقابله با داعش، تاکید کرد: فرصت واقعی برای همکاری بین اقشار جامعه عراقی در این مرحله به وجود آمده است به دلیل اینکه اقدامات تروریستی علیه یک قشر تخریب تمامی اقشار را آغاز می‌کند و آنچه‌که پدید آمده درسی برای تمامی افراد با هدف عبور از اشتباهات گذشته است.

معاون رئیس جمهوری عراق در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز حمایت و خوش‌بینی نسبت به دولت "حیدر العبادی"، اظهار داشت: توافقی سیاسی شامل بهبود امور سابق و مشارکت حقیقی در قدرت به امضا رسیده است و امیدواریم که این توافق‌نامه اجرا شود.

در این دیدار همچنین "حسن دانایی‌فر" با ارائه دیدگاه رهبری ایران در مورد سیاست آمریکا و غرب در منطقه، بر لزوم همکاری ملت‌های منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام//
برچسب ها: دانایی ، حسن ، داعش ، اسامه ، النجیفی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار