"شهاب عباسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شهرک غزالی بهترین گزینه برای لوکیشن "شکر آباد" بود/ در این مجموعه به دنبال راه حل نیستیم

کارگردان مجموعه طنز "شکرآباد"‌ گفت:‌شهرک غزالی بهترین گزینه برای طرح اتفاقات با فضا و بستری سنتی بود.

"شهاب عباسی" کارگردان سریال "شکر آباد" با اشاره به تفاوت‌های این اثر با مجموعه "خنده بازار" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شاکله اصلی مجموعه "شکر آباد" از آیتمی در "خنده‌ بازار" بود و از همان کار پی‌ بردم که ظرفیت سریال شدن را دارد.

وی افزود: "شکر آباد" به مشکلات اجتماعی، ناهنجاری‌های رفتاری و به اتفاقات روز اختصاص داشته و در هر قسمت اتفاق‌های مطرح شده بسته می‌شود.

عباسی تصریح کرد: در "شکر آباد" به دنبال راه چاره نیستیم و فقط مشکلات را مطرح می‌کنیم که هر مسئله‌ای با کمی طنز و کمدی آمیخته شده است.

این هنرمند کشورمان در خصوص لوکیشن شهرک غزالی و استفاده از فضایی به نام "بازار" اظهار داشت: بازار نیاز به فضا و لوکیشنی سنتی داشت تا پویایی آن بیشتر به چشم آید و شهرک غزالی هم بهترین گزینه برای ما بود.

عباسی با اشاره به فرهنگ ایران – اسلامی در "شکر آباد" گفت: "شکر آباد" بعنوان یک اثر فرهنگی مشکلات را مطرح کرده و بررسی آداب و معاشرت در دین و احترام به بزرگترها را محور اصلی کار خود قرار داده است.

بازیگر سریال "خنده بازار"، افزودک تاکید مدیران شبکه نیز به داشتن فضایی شادتر و کمدی در "شکر آباد" است.

وی درباره اپیزودی بودن مجموعه "شکر آباد" ادامه داد: نهایت سعی خود را داشتیم تا از فضای "خنده بازار" خارج شویم و بر خلاف آن کار که آیتمیک بوده این اثر اپیزودی در 10 تا 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

کارگردن "شکر آباد" کشورمان در خصوص تیم پشت صحنه تصریح کرد: تیم "شکر آباد" گاه به بیش از 50 نفر می‌رسد و همه صادقانه و با عشق کار را پیش می‌برند و جو دوستانه‌ای در پشت صحنه و جلوی دوربین حاکم است.

عباسی در خصوص پخش نشدن این برنامه در دهه اول محرم گفت: فکر می کنم بعد از دهه اول مجموعه "شکر آباد" روی آنتن رود و اوایل دی ماه سال جاری نیز به پایان رسد.

وی با اشاره به مخاطبان شبکه نسیم، افزود: "شکر آباد" در 90 قسمت 20 تا 25 دقیقه ای هر شب از شبکه "نسیم" روی آنتن می‌رود و با وجود اینکه در همه شهرها امکان سیگنال رسانی ندارد، این برنامه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

عباسی با اشاره به برنامه‌های آینده خود و پخش سریال "شکر آباد" در نوروز 94 خاطر نشان کرد: اوایل دی ماه سال جاری مجموعه "شکر آباد" در 90 قسمت پخش خود را تمام کرده و هنوز ساخت برنامه‌ای را برای نوروز 94 در دست ندارم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار