چند خبر از یمن/

ادامه درگیری‌ها میان القاعده با انصارالله در استان بیضاء یمن/ القاعده چند تن از طرفداران انصارالله را گروگان گرفت

درگیری‌ها در شهر رداع در استان بیضاء یمن میان القاعده و نیروهای انصارالله همچنان درجریان است و تعداد کشته ها به 63 تن رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری"المشهد الیمنی"، این پایگاه خبری به نقل از منابع محلی گزارش داد که درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای انصارالله و گروه القاعده در شهر رداع در استان بیضاء یمن همچنان با شدت در جریان است که سبب کشته و مجروح شدن عده ای در طی این جنگ‌های خیابانی شده است.

این پایگاه به نقل از این منابع می‌نویسد: عناصر القاعده اقدام به محاصره شهر رداع از تمامی جهات کرده اند و خبرها از محاصره اردوگاه "احرم" در رداع خبر دارد.

این منابع همچنین گفته اند درگیری‌ها در منطقه دار النجد در شمال شهر رداع در جریان است.

پایگاه خبری براقش نت نیز با اعلام خبر درگیری‌ها در این شهر از حمله مسلحان القاعده به منطقه دارالنجد خبر داد.

از سوی دیگر شبکه الجزیره گزارش داده است که تعداد کشته‌های درگیری‌های میان شبه نظامیان القاعده با نیروهای انصارالله در شهر رداع به 63 تن رسیده است که بیشتر آنها از نیروهای انصارالله بوده اند.

گفتنی است، پس از ورود نیروهای انصارالله به شهر رداع نیروهای تروریستی القاعده اقدام به حمله به آنها کرده اند.

گروه تروریستی انصارالشریعه که شاخه القاعده در یمن می‌باشد نیز شب گذشته مسئولیت تعدادی از حملات علیه گروه انصارالله را در طی دو روز گذشته(از روز یکشنبه) برعهده گرفت.

این گروه همچنین در توئیتر خود اعلام کرد که عناصر این گروه شب گذشته اقدام به هدف قرار دادن تجمع نیروهای انصارالله که درخانه عبدالله ادریس در شهر رداع در استان بیضاء یمن تجمع کرده بودند کرده است.

از سوی دیگر پایگاه خبری یمن پرس نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد: گروه القاعده اقدام به گروگان گرفتن صدها تن از نیروهای انصارالله در استان بیضاء در مرکز یمن کرده است.

این پایگاه به نقل از این منابع اعلام کرد: القاعده توانسته بیش از 206 تن از نیروهای انصارالله را به گروگان بگیرد.

این منابع همچنین اعلام کرده اند که القاعده 50 جسد از نیروهای انصارالله را نیز در اختیار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار