ملی‌پوش سنگ‌نوردی:

فدراسیون در جذب اسپانسر ناتوان است/ حضور در مسابقات جهانی اسپانیا اعتماد به نفسم را افزایش داد

الناز رکابی گفت: فدراسیون در جذب اسپانسر ناتوان است و نمی‌تواند هزینه اعزام ملی‌پوشان را به تورنمنت‌های جهانی و آسیایی فراهم کند.

النار رکابی، ملی‌پوش سنگ‌نورد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اگر اسپانسر ملی پوشان را حمایت کند ما به مسابقات بیشتری اعزام می‌شویم و همین باعث می‌شود تا تجربه زیادی در هر مسابقه کسب کنیم.

رکابی تصریح کرد: من در رقابت‌های آسیایی اندونزی توانستم در رشته سرطناب در جایگاه سوم مسابقات قرار بگیرم که این برای کشورمان افتخار بزرگی است.

ملی‌پوش سنگ‌نوردی اذعان داشت: سطح کیفی مسابقات اندونزی بالا بود. در این دوره از رقابت‌ها ورزشکارانی از کره و ژاپن که مدعیان قهرمانی هستند حضور داشتند. 17 کشور هم در این مسابقات شرکت کرده بودند که این بر اهمیت مسابقات اضافه می‌کرد.

وی در خصوص مسابقات جهانی اسپانیا گفت: حضور در مسابقات جهانی اسپانیا تجربه خوبی برایم بود. من در این مسابقات اعتماد به نفسم را به دست آوردم رقیبان اصلی من در این مسابقه کره و اتریش بودند که این دو کشور  ورزشکاران قدرتمندی دارد اما به دلیل عدم شرکت در تورنمنت‌های پیشین نتوانستم رنکی به دست آورم.

رکابی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 20 مسابقه جهانی و آسیایی در کشورهای مختلف برگزار شده اما به دلیل عدم بودجه کافی فدراسیون ما از اعزام به این مسابقات محروم شدیم از ابتدای سال تاکنون تنها به مسابقاتی که در کشور آذربایجان برگزار می‌شد اعزام شدیم آن هم به دلیل نزدیکی این کشور به ایران بود چرا که هزینه‌ این اعزام کمتر از مسابقات دیگر بود پس از آن هم به مسابقات جهانی اسپانیا و اخیرا هم به مسابقات آسیایی اندونزی رفتیم.

ملی‌پوش سنگ‌نوردی خاطرنشان کرد: ما اکثر هزینه‌های سفر و اعزام را خودمان پرداخت می‌کنیم و این هزینه‌ها سنگین است ما اگر بخواهیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم باید با پول خودمان به این مسابقات برویم امیدوارم فدراسیون به ما کمک کند تا بتوانیم برای کشورمان افتخار بیافرینیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار