مديرعامل شرکت توزيع برق تهران عنوان کرد

پرهیز از استفاده غیرمجاز از شبکه‌های برق

هاشمی از مردم درخواست کرد که نسبت به استفاده غيرمجاز از شبکه‌های برق در ايام عزاداری ماه محرم به‌ منظور جلوگيری از اختلال در شبکه برق پرهيز کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، محمد هاشمي مديرعامل شرکت توزيع برق تهران اظهار داشت: معمولا همزمان با برخي مناسبت‌هاي مذهبي همچون ايام عزاداري ماه محرم، مصرف برق افزايش مي‌يابد که لازم است مردم همکاري‌هاي لازم را با شرکت‌هاي توزيع برق داشته باشند.

وي افزود: با همکاري مردم مسلمان و متدين و با هماهنگي نواحي توزيع برق، اقدام‌هاي مقتضي جهت تامين برق پايدار صورت مي‌گيرد.

وي تاکيد کرد: انشعاب غيرمجاز موجب آتش‌سوزي تاسيسات برقي عمومي و حتي خود مشترک مي‌شود و افزون‌بر آن، امکان بروز حوادث ناگوار ديگري وجود دارد.

وي ضمن درخواست از مشترکان برق جهت پرهيز از استفاده غيرمجاز از تاسيسات برق، گفت: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي ارايه خدمات مناسب به مردم در اين ماه انجام شده است و مشترکان و دسته‌هاي عزاداري مي‌توانند با مراجعه به شرکت‌هاي برق نسبت به استفاده ايمن از برق اقدام کنند.

وي تصريح کرد: با اعلام مشترکان، اقدام‌هاي موردنياز ازجمله تقويت شبکه و همچنين راهنمايي‌هاي لازم به مشترکان و عزاداران حسيني جهت جلوگيري از بروز پيامدهاي بعدي آن ارايه مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: مردم مومن و متدين مي‌توانند با هماهنگي شرکت توزيع برق ناحيه خود نسبت به استفاده از برق به‌صورت ايمن اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار