رییس پارک علم و فناوری استان مازندران:

نشست مشترک هیات ایرانی حاضر در نمایشگاه FOODEX۲۰۱۴ و اتاق بازرگانی ازمیر برگزار شد

معتمدزادگان گفت: نشست مشترک هیات ایرانی حاضر در نمایشگاه FOODEX۲۰۱۴ و اتاق بازرگانی ازمیر با حضور مسولین پارک‌های علم و فناوری برگزار شد.

معتمد زادگان رییس پارک علم و فناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته هیات ایرانی حاضر در نمایشگاه صنایع غذایی foodex ۲۰۱۴ و اتاق بازرگانی ازمیر، نشست مشترکی در محل نمایشگاه برگزار کردند. 

وی افزود: هیات ایرانی حاضر در نمایشگاه متشکل از قاسمی عضو هیات مدیره انجمن پارک‌ها و مراکز رشد ایران و رییس صندوق حمایت از فناوران کشور، زنگویی مشاور تجاری سازی در امور برنامه ریزی وزارت علوم، موسی‌زاده مدیر کل پژوهش دانشگاه علمی کابردی ایران، آریان رییس انجمن همکاری منطقه اژه و تنی چند از بازرگانان زن ایرانی بودند که به ارایه سخنرانی در حضور نماینده اتاق بازرگانی ازمیر پرداختند. 
 
معتمدزادگان تصریح کرد: ‌در ابتدا خانم مینه نماینده اتاق بازرگانی ازمیر ضمن خوشامدگویی، به بیان موقعیت و ویژگیهای منطقه ازمیر، پیشینه و برنامه‌های ارتباط و بازرگانی با ایران و نیز تاسیس پارک صنایع غذایی در ازمیر پرداختند و سپس آریان رییس دفتر انجمن همکاری منطقه اژه به بیان برنامه‌های دفتر انجمن جهت تسهیل روابط ایران و ترکیه و تسهیل ارتباط تجاری ایران برای تجارت در ازمیر و ترکیه پرداختند.
 
وی در ادامه گفت: اریان به برنامه ویژه این دفتر جهت همکاری با اصفهان و پارک علم و فناوری مازندران اشاره نمودند و از برگزاری نشست‌های تجاری بیشتر در مازندران به منظور مشارکت و تجاری سازی کالاهای حاصل از فناوری و دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان مازندران خبر دادند 
و قاسمی نیز ضمن بیان ظرفیت بسیار بالای صنایع غذایی ایران، به شرکتهای دانش بنیان فعال در این حوزه در پارک‌های علمی و فناوری ایران اشاره نمودند. 
 
معتمدزادگات در مورد استان مازندران و ویژگیهای منحصر به فرد آن اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان و ظرفیت بالای شرکتهای دانش بنیان استان در همه زمینه‌ها و نیز درمورد سایر پارکهای ایران مورد توجه است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.