فراخوان شرکت در جایزه شهید علیمحمدی در رشته فیزیک

پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران جایزه شهید علیمحمدی را به رساله‌های دکتری بر‌تر در رشته فیزیک اعطا می‌کند

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، اینجایزه در سال ۱۳۹۴ به رساله‌های دکتری که در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳ مرحلة دفاع را گذرانده باشند، اعطا خواهد شد و متقاضیان باید کارهای پژوهشی انجام شده در دورة دکتری و رسالة حاصل از آن را که به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، که استاد راهنمای رسالة دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان «رسالة ممتاز» شناخته شده باشد، به پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ارسال کنند. 

 بر اساس این گزارش، نامزدی هر شرکت کننده می‌بایست کتباً توسط استاد راهنما با ذکر دلایل، مستندات، مقالات مسـتخرج از پایـان نامـه و اطلاعـات مربوط به متقاضی و همچنین نام و نشانی حداقل دو عضو هیئت علمیِ دیگر که می‌توانند مؤید نامزدی رسالة مربوطه باشند تا تـاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ به دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی به نشانی پسـتی: تهـران، صـندوق پسـتی ۱۹۳۹۵ -۵۷۴۶، شمارة تلفن: ۰۲۱-۲۲۲۸۸۶۸۰ ارسال شود. (ارسال فایل الکترونیکی پایان نامـه و سـایر مـدارک بـه آدرس پسـت الکترونیکی: research@ipm. ir ضروری می‌باشد) 
کمیتة داوران پس از بررسی مدارک ارسالی و استفاده از نظرات مشاوران علمی، رساله‌های بر‌تر را انتخاب کرده و جـایزه در مراسم افتتاحیه بیست و دومین کنفرانس بهاره فیزیک پژوهشگاه اعطا خواهد شد. 

گفتنی است: پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال ۱۳۹۰ به رساله‌های بر‌تر دکتری فیزیک که در داخل کشـور تهیه شده باشند جایزه‌هایی به نام «جایزة علیمحمدی» اعطا می‌کند. 

اینجایزه به پاس خدمات علمی و دانشـگاهی شـهید دکتـرمسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموختة دکتـری فیزیـک داخـل کشـور از جملـه نقـش مـؤثرش درزیرساخت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و تلاش‌های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگـذاری شـده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار