کلهر: دایی و مایلی کهن تاثیرشان بر فوتبال دوستان را فراموش نکنند/از بین رفتن حرمت ها علت اصلی این اختلافات است

پیشکسوت فوتبال گفت: مشکلی اساسی در فوتبال این است که حرمت بزرگترها حفظ نمی شود و رعایت نکردن این مساله باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه ورزش می شود.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من مشکل اساسی در فوتبال این است که حرمت بزرگترها حفظ نمی شود و رعایت نکردن این مساله باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه ورزش می شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: قضاوت ناعادلانه نمی کنم ولی در گذشته چنین بود اگر بزرگتر  تیم یا مربی تیم حرفی میزد، کوچکتر به احترام بزرگتر سرش را هم بلند نمی کرد و اجازه نمی داد که حرمت بین آنها شکسته شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر در فوتبال کشورمان حرمت ها شکسته شده و احترام کوچکتری و بزرگتری از بین رفته است، همانطور که در گذشته بزرگترها احترام کوچکتران را داشتند،کوچکترها نیز این احترام را حفظ می کردند.
 
کلهر در ادامه افزود: با توجه به اینکه بین دایی و مایلی کهن چندین سال است که مشکلاتی به وجود آمده است ولی بهتر بود که دایی، به خاطر بزرگتر بودن مایلی کهن این اقدام را نمی کرد و این دو در محیطی دوستانه مشکلات خود را حل می کردند.
 
کارشناس فوتبال گفت: شکایت بر علیه مایلی کهن اقدام جالبی نیست و این کار در فوتبالمان زیبا به نظر نمی رسد و بهتر بود اگر اشتباهی پیش آمده بود با صحبت حل می شد و شاگرد و مربی احترام یکدیگر را حفظ می داشتند.
 
وی در ادامه افزود: این مساله را نیز باید در نظر گرفته که صحبت های مایلی کهن هم جالب نبوده و باعث به وجود آمدن این اختلافات شده ولی در هر صورت مایلی کهن نیز بهتر بود حرمت دایی را نگه می داشت و همچنین بهتر بود دایی حرمت مربی سابق خود را حفظ می کرد و مایلی کهن را روانه زندانی نمی کرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: وجود این مسائل در فوتبال خوب نیست و بهتر است یک فضایی ایجاد شود تا این دو بزرگوار به هم نزدیک شوند و بتوانند مشکلات خود را حل کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: جمع شدن پیشکسوتان و دیدار مجدد آنها در کنار هم باعث می شود که این دو بزرگوار با یکدیگر آشتی کنند و این کدورت ها از بین برون چرا که دایی و مایلی کهن اسطوره های فوتبال هستند و الگوی بازیکنان رده پایین تر و من نیز به نوبه خود در جلسه ای که برای حمایت مایلی کهن قرار است تشکیل شود شرکت می کنم چرا که این دو نفر از انسان های بزرگ ورزش و فوتبال کشورمان هستند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کلهر ، دایی ، مایلی کهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۱۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
با اینکه مایلی کهن رفتارهای مناسبی نداره و لی علی اقا لطف کنن و اینبار هم گذشت کنن
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۰۹:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
بزرگترهای آن موقع مرام و معرفت و ادب داشتند . ولی الان بزرگتری مثل مایلی کهن چشمهایش را میبندد و بدون سند و مدرک بر علیه همه حرف میزند مخصوصا بر علیه آقای دایی که افتخار ملی فوتبال ایران است. علی دایی مرد با شهامت و صادق و پاک و با مرام و متدین و متعصب فوتبال ایران است و با شم اقتصادی بالای خود درآمد فوتبالی خود را در چرخه های تولید افزایش داده است و در راه خیر هم همیشه گام برداشته است. درود بر آقای علی دایی.....
آخرین اخبار