شهبازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کارت بازی کریمیان باطل نشده است/ کریمیان با تاییدیه کارت معافیتش می‌تواند بازی کند

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر گفت: کارت بازی کریمیان باطل نشده است و وی جزو بازیکنانی است که باید کارت‌ معافیتش توسط نظام وظیفه تایید شود.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مهدی کریمیان جزو بازیکنانی است که باید با مراجعه به نظام وظیفه وضعیت کارت معافیتش مشخص شود. بر این اساس کارت معافیت این بازیکن هنوز باطل نشده است.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر در ادامه بیان کرد: سازمان نظام وظیفه 150 بازیکن را برای بررسی کارت معافیتشان به این سازمان دعوت و کارت معافیت 28 بازیکن را باطل کرد. مابقی این بازیکنان یا کارت معافیتشان تایید شده یا هنوز به نظام وظیفه مراجعه نکردند. بر این اساس کریمیان جزو بازیکنانی است که باید به سازمان نظام وظیفه مراجعه کند.

وی تصریح کرد: به هر حال کریمیان دیر به سازمان نظام وظیفه مراجعه کرده و باید با حضور در نظام وظیفه هر چه سریعتر وضعیت کارت معافیتش را مشخص کند.

شهبازی درباره وضعیت بازی کریمیان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: اگر کریمیان به سازمان نظام وظیفه مراجعه و کارت معافیتش هم مورد تایید قرار گرفته باشد آن وقت مشکلی برای بازی کردن در هفته چهاردهم نخواهد داشت.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر درباره وضعیت حسین ماهینی تصریح کرد: اگر ماهینی مجوز فعالیت در تیم‌های نظامی را گرفت و راهی ملوان شد می‌تواند به صورت قرضی به پرسپولیس برود اما دیگر اجازه بازی در تیم خودش را ندارد هر بازیکن می‌تواند در یکسال با دو تیم قرارداد ببندد اما نمی‌تواند همزمان برای دو تیم بازی کند.

وی درباره وضعیت جذب بازیکن برای تیم‌های آسیایی گفت: هر تیمی مجاز به جذب 4بازیکن خارجی است اما تیم‌های حاضر در آسیا می‌توانند دو بازیکن خارجی دیگر هم بگیرند و در مجموع 6 بازیکن خارجی جذب کنند. این تیم‌ها از بین 6 بازیکن خارجی فقط اجازه معرفی 4 بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند که یکی باید از قاره آسیا باشد.

شهبازی درباره افزایش لیست تیم‌ها بیان کرد: با تصویب هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر لیست تیم‌ها برای بازی‌ها به بازیکن ارتقا یافت. در ابتدا 7 بازیکن روی نیمکت می‌نشینند اما الان 9 بازیکن می‌توانند روی نیمکت بنشینند که به طور حتم یکی از بازیکنان باید زیر 21 سال باشد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر در پایان خاطرنشان کرد: هر باشگاه می‌تواند در نیم فصل 6 بازیکن قرضی بگیرد و محدودیتی برای این کار ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار