ساری؛

نصب دوربین‌های مدار بسته در بعضی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

نصب دوربین‌های مدار بسته در بعضی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران در مراسمی که به‌ مناسبت هفته پدافند غیرعامل، در کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان در شهرک صنعتی بشل سوادکوه برگزار شد، گفت: شهرک‌ ها و نواحی صنعتی به‌ عنوان کانون‌های تولید، صنعت و اشتغال در هر منطقه، دارای اهمیت فراوانی است که در مواقع حساس، طبیعتاً مورد توجه هستند و عدم وجود پیشگیرانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی شود.

موسوی افزود: به‌ منظور تأمین امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، نصب دوربین‌های مدار بسته در بعضی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال اجرا است.

وی، بالا بودن روحیه و توان مقاومت و بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات دشمن را از مهم‌ترین اهداف پدافند غیرعامل اعلام کرد و یادآور شد: در راستای همکاری در اجرای پدافند غیرعامل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شناسنامه تأسیسات مختلف که از لحاظ پدافند غیرعامل دارای اهمیت و ضروری و از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار کارگشا است.

موسوی افزود: یکی از استفاده‌های مهم از این شناسنامه، راه‌اندازی سیستم PM است که با راه‌اندازی این سیستم، در فواصل زمانی مشخص، بازبینی می‌شوند و در صورت نیاز، بازنگری و بازسازی می‌شود تا برای تعمیر دچار صرف هزینه‌های مضاعف نشویم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.