معاون بنیاد شهید به سوالات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ می دهد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران سه شنبه این هفته میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد خواهد بود تا به سوالات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ دهد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مسوولان و مدیران بنیاد شهید در خدمتی جدید بطور مستمر و نظام مند پاسخگوی سوؤالات جامعه ایثارگری و خانواده های معظم آنان هستند.  
 
در این اطلاعیه با اشاره به چهارمین بخش پاسخگویی به سوؤالات جامعه ایثارگری و خانواده های معظم آنان توسط مسوولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: این مرکز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه 17، 18 و 19 آبان ماه آماده دریافت سووالات عزیزان است.
 
به همین منظور عزیزان جامعه ایثارگری می توانند در ارتباط با تسهیلات رفاهی ایثارگران و معوقات پرداخت شده، سوؤالات، مشکلات و پیشنهاد های خود را تا روز سه شنبه 20 آبان ماه در ساعات اداری از طریق شماره تماس 88828702، سیستم پیامکی 30001279 و پست الکترونیکی hayat.goftogoo@gmail.com مطرح کنند.
 
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با خبرگزاری حیات، سوؤالات و پاسخ های عمومی در این خبرگزاری درج و سایر موارد خصوصی به صورت پیامک و ایمیل به مخاطبان ارسال می شود.
 
بر اساس این گزارش، «مهدی ایزدی» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز سه شنبه 20 آبان ماه میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد خواهد بود تا به سوؤالات مطرح شده پاسخ دهد.
 
رییس دبیرخانه کمیسیون بنیاد شهید، مدیرکل درمان و توانبخشی و مدیرکل آموزش عالی این نهاد در سه جلسه گذشته به برخی سووالات جامعه ایثارگر در حوزه مربوطه پاسخ دادند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایثارگر ، بنیاد ، سوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
باسلام خدمت شما مقام محترم و خسته نباشيد
پدر اينجانب از موعود شروع جنگ تحميلي تا سال ٦٩ در جبهه هاي حق عليه باطل بوده و در سال ٦٩ بر اثر موج گرفتگي و فشار اثار جنگ در حينه انجام وظيفه در منطقه عملياتي دچار سكته مغزي ميشود و به بيمارستان انتقال داده ميشود كه در ميان راه فوت ميكند ، لذا سوال بنده اين بود كه ايا ميتوان پيگير پرونده پدر اينجانب شد كه پرونده را از سپاه به بنياد شهيد انتقال داد ، خواهش ميكنم اينجانب را راهنمايي نماييد باتشكر
آخرین اخبار