دریادار فدوی در سپاه نینوا:

نبرد حق و باطل به تعامل نمی‌رسد/ ایران پس از جنگ، اجازه نگاه چپ به انقلاب را نداده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع پاسداران سپاه نینوا گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و حضور امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مرزهایی بسیار دورتر از مرکز انقلاب و به تعبیری در خانه دشمن به مقابله با دشمنان می‌پردازد.

به‌گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، دریادار "علی‌فدوی" فرمانده نیروی‌دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: پاسداری از خود مقدم بر پاسداری از انقلاب اسلامی است و قطعاً کسی که از خود مراقبت می‌کند، مصداق عینی در پاسداری از انقلاب اسلامی می‌یابد.
 
وی افزود: بیانات حضرت امام‌خمینی(ره) در پاسداران بروز عملی پیدا کرده و سپاه به عنوان مجموعه‌ای کامل و یکپارچه توانسته از انقلاب اسلامی که نمایندگی جبهه حق را دارد، در مقابل تهدیدهای دشمن پاسداری کند.
 
دریادار فدوی با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل در این برهه از زمان بر سر جغرافیا و منطقه نفوذ نیست، اظهار داشت: این نبرد چون ماهیت حق و باطلی دارد نمی‌تواند به تعامل برسد و جریان حق توانسته با شتاب بسیار بالا روند خودش را ادامه دهد و این نبرد را به نفع خود  به پیش ببرد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین حمله آمریکائی‌ها به افغانستان و عراق و تجاوز صهیونیست‌ها به لبنان و فلسطینیان را اقداماتی شکست‌خورده دانست و گفت: به تعبیر منابع خود امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شرایط جبهه آن‌ها قبل از حمله و بعد از حمله در این صحنه‌ها، قابل مقایسه نیست و همه اقدامات آن‌ها به نفع جبهه حق تغییر پیدا کرده است.
 
وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و حضور امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مرزهایی بسیار دورتر از مرکز انقلاب و به تعبیری در خانه دشمن به مقابله با دشمنان می‌پردازد.
 
وی با اشاره به اینکه جبهه باطل به سرکردگی آمریکا به دنبال سقوط دولت سوریه بوده، گفت: آمریکایی‌ها به تصور باطل خود می‌خواستند طی چند هفته دولت سوریه را ساقط کنند اما در حال سپری‌کردن سال چهارم مقاومت مردم سوریه هستیم و به اذعان خود آمریکایی‌ها جمهوری اسلامی عاملی بوده که همه برنامه‌های آن‌ها را با شکست روبرو کرده است.
 
دریادار فدوی افزود: پس از 26 سال از پایان جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران با قدرت بازدارندگی خود اجازه یک نگاه چپ به انقلاب اسلامی را نداده و این بازدارندگی نتیجه بنیادین‌ بودن جریان حق و استطاعتی است که روال دائمی داشته و با توجه به نیازهای زمان و استفاده از فرصت‌های به وجود آمده همچنان به نحو احسن ادامه دارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت منطقه خلیج فارس اظهار داشت: آمریکایی‌ها امروز با شعار تأمین امنیت انرژی دنیا در منطقه خلیج فارس که مهم‌ترین نقطه جغرافیای عالم است، حضور پیدا کرده‌اند تا حضور خود را مشروع و موجه جلوه دهند.
 
دریادار فدوی وجود منابع سرشار انرژی در منطقه خلیج فارس را عامل مهم اهمیت این منطقه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 20 میلیون بشکه نفت خام از خلیج فارس خارج و پیش بینی‌ می‌شود در سال 2020 این رقم به 40 میلیون بشکه نفت نیز برسد و این نشانگر نیاز دنیا به انرژی که شاخص در رشد اقتصادی به شمار می‌رود، است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه با سال‌های جنگ تحمیلی قابل مقایسه نیست، ما امروز با همه توان، آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن را داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار