نماینده سازمان ملل:

صنایع زعفران و کفش از طرح‌های اشتغال یونیدو در ایران است

نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحدد در ایران گفت: طرح‌های توسعه صنعت زعفران و کفش از جمله طرح‌های اشتغال یونیدو در ایران است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران الکساندرو آمادیو نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران(یونیدو) در جلسه امضا تفاهم نامه همکاری میان این سازمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یونیدو طی سال های گذشته درگیر طرح‌های مختلفی درایران بوده که از جمله آن می‌توان به طرح های اشتغال اشاره کرد که در این راستا، در حال حاضر طرح های توسعه صنعت زعفران و کفش را در مشهد در دست اجرا دارد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در بخش مدیریت انرژی در صنایع مختلف در سطح  کشور نیز در حال فعالیت هستیم و هم اکنون برای اصلاح تولید با برخی شرکت‌های تولیدی همکاری داریم.
 
آمادیو اظهارداشت: در همه این عرصه‌ها تاکید بر افزایش اشتغال در شرکت‌های موردنظر است همچنین تعداد دیگری از طرح‌های تولیدی مبتنی بر انرژی‌های نو از جمله تولید گلخانه‌ای محصولات کشاورزی و گل در دست اجرا داریم.
 
نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران فرصت همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در جهت ایجاد اشتغال عنوان و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های یونیدو بر توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط که ظرفیت خوبی برای اشتغال دارند تاکید دارد که با انعقاد این تفاهم نامه هرچه بهتر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: زعفران ، کفش ، اشتغال ، یونیدو ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار