بلوف امیرحسین جهانشاهی ضد انقلاب برای بازگشت به کشور + تصویر

این تلویزیون پس از دو سال فعالیت با شکست در جذب مخاطبان اندک ضد انقلاب مواجه شد به طوریکه مهره های اصلی آن از جمله رمضان پور و رافت پس از مشاجره بر سر مسائل مالی با جهانشاهی از آن مجموعه جدا شدند.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین جهانشاهی از مهره های فعال ضد نظام که چندی در پیش پروژه الماسی برای فریب هویت کامل اقدامات خرابکارانه اش  افشا شد، در یک ترفند تبلیغاتی در تلویزیون رها تی وی اعلام کرد قصد دارد به زودی به ایران باز  گردد .


حامی مالی تلویزیون رها تی وی که با مدیریت اجرایی برخی از مهره های وابسته به جریان اصلاح طلب  که بعد ها در رسته فتنه گران قرار گرفتند از جمله علی اصغر رمضان پور از مدیران ارشاد دوره اصلاحات و احمد رافت در دوسال پیش با هدف ایجاد فضای مسموم ضد اعتقادات ملی و بومی مردم  و زمینه سازی برای اقدامات ضد امنیتی در داخل کشور در انگلستان تاسیس شد.

این تلویزیون پس از دو سال فعالیت با شکست مواجه شد به طوریکه مهره های اصلی آن از جمله رمضان پور و رافت پس از مشاجره بر سر مسائل مالی با جهانشاهی از آن مجموعه جدا شده اند.

حال جهانشاهی که نیاز به مطرح شدن و تبلیغات برای  تلویزیون بی مخاطبش دارد در یک بلوف رسانه ای اعلام کرده است در بزودی به ایران باز می گردد و در روز نوامبر 2014 در یک نشست رسانه ای دلایل بازگشتش را بازگو خواهد کرد.



البته این بلوف زدن ها از سوی عمله های ناکارآمد ضد انقلاب نمونه هایی در گذشته نیز داشته است. پیش تر ابراهیم نبوی روزنامه نگار رسانه های زنجیره ای دوره اصلاحات که به خارج از کشور گریخته است در چندین مورد اعلام کرد به زودی به کشور باز خواهد گشت که هیچ گاه ادعاهای دروغینش عملی نشد. نبوی علت بازگشتش را آوارگی و مقروض بودنش در غرب عنوان کرده بود.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار