رحیم‌پور ازغدی در خطبه‌های پیش از نمازجمعه:

اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی به دنبال ایجاد دعوا و تفرقه بین مسلمانان‌اند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هدف دشمن، وهابی‌ها، آمریکایی‌ها و کفار این است که نشان دهند شیعه احمق است و می‌خواهند جنگ داخلی در ایران راه بیاندازند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیش خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به این‌که مراقب باشیم که اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند شیعه را احمق نشان دهند، اظهار کرد: آنها به دنبال راه‌اندازی دعوا بین مسلمانان هستند.
 
وی در ادامه به برخی مراسم‌های عزاداری اباعبدالله ‌الحسین (ع) که به گفته وی عده‌ای در آن لخت شده و خود را رقاصه عباس می‌نامیدند اشاره و افزود: این‌طور آبروی ابی‌عبدالله (ع) را می‌برند، 90 درصد عزاداری‌های مداحان برای خدا و عشق به ابی‌عبدالله کار می‌کنند و اگر مداحان و روضه‌خوانان نبودند تا الان قضیه کربلا فراموش شده بود، اما آن عده اندک بدانند که با پخش فیلم‌هایشان در ماهواره‌ها به ریختن آبروی شیعیان کمک می‌کنند.
 
رحیم پور ازغدی با اشاره به این‌که عده‌ای به دروغ می‌گویند من عزاداری برای حضرت محسن را بدعت دانسته‌ام، توضیح داد: بنده نیز مطابق نظر دو مرجع تقلید در قم معتقد بودم با توجه به این‌که در سال 365 روز داریم تمام روزها را باید تابع، محب و مطیع اهل بیت (ع) باشیم چون هر روزمان متعلق به اهل بیت (ع) است. اما اگر دهه‌های عزاداری راه بیاندازیم عزاداری سیدالشهدا (ع) تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و عادی می‌شود در حالی که همواره مورد تأکید بوده است.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: این عده که من را متهم به بدعت دانستن عزاداری برای حضرت محسن می‌دانند، خودشان حتی سه روایت از حضرت زهرا (س) نمی‌توانند بیاورند و می‌گویند محبت کافی است و اطاعت از اهل بیت (ع) لازم نیست اما من معتقدم این تفکر شیعه نیست.
 
رحیم پور ازغدی با اشاره به این‌که عده‌ای می‌گویند من شیعیان را قالتاق خوانده‌ام، گفت: شیعه نمایانی که در بازار ربا می‌خورند و سر مردم کلاه می‌گذارند در واقع شیعه نیستند و به اندازه وهابی‌ها خطرناک هستند و من آنها را قالتاق می‌دانم که حتی حاضرند با شاه و صدام کنار بیایند.
 
وی افزود: قالتاق کسانی هستند که به اسم شیعه می‌گویند آقا بیا، آقا بیا اما نسبت به انقلابیون و مجاهدین با بغض و کینه نگاه می‌کنند و دوست دارند گناه بیشتر شود تا آقا زودتر بیاید که من آنها را قالتاق می‌دانم.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به انتشار منشور مداحی مقام معظم رهبری به مداحان توصیه کرد که این منشور را مطالعه کنند، گفت: رهبری در این منشور توصیه کردند که در عزاداری‌ها لخت نشوید اما عده‌ای سروصدا به پا کردند، پس تشیع آنها اطاعت از ابی‌عبدالله (ع) نیست بلکه مغازه باز کرده‌اند.
 
وی با اشاره به این‌که 10 درصد مداحان از ترانه‌های مبتذل و آهنگ‌های لهوی برای مداحی استفاده می‌کنند و این خیانت به شیعه است، گفت: برخی از اینها حتی با خواننده‌های لس آنجلسی رفیق هستند.
 
رحیم پور ازغدی با اشاره به این‌که متأسفانه در مراسم عزاداری اباعبدالله در مشهد مداحی قلاده به گردن انداخت و صدای سگ درمی‌آورد، گفت: در مداحی خود می‌گفت یک تکه استخوان امشب ما را بس است و ذکر ابی‌عبدالله در کنار صدای سگ به گوش می‌رسید.
 
وی با تأکید بر این‌که باید از فرهنگ عاشورا دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: عده‌ای در عزاداری‌های امام حسین (ع) ادای مست‌ها را در می‌آورند و تلو تلو می‌خورند و به سیدالشهداء می‌گویند حضرت شراب، اما آیا اینها عزاداری برای اهل بیت (ع) است؟ و حتی می‌گویند امام خمینی (ره) باید در آتش جهنم بسوزد چون گفته است با قاتلان حضرت زهرا (س) دوستی کنید در حالی که در دیدگاه ما سنی‌ها قاتل حضرت زهرا (س) نیستند و بسیاری از آنها برای این حضرت عزاداری می‌کنند.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به روایتی از امام خمینی (ره) در منشور روحانیت اشاره کرد و گفت: به دنبال القای این تفکر بودند که جدایی دین از سیاست را مطرح کنند در حالی که عاشورا سیاسی بود و شعار حضرت حجت برای عدالت جهانی شعاری سیاسی است.
 
رحیم پور ازغدی با اشاره به این‌که شیعه انگلیسی در مشهد، قم و نجف برای تربیت طلبه‌های خود تلاش می‌کند تا ریشه تفکر امام و رهبری را بزند، خاطرنشان کرد: به گفته امام اینها ولایی‌های بی‌دین هستند.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این‌که وهابی‌ها مرا تهدید به کشتن کرده‌اند و تیم‌هایی که برای ترور دانشمندان هسته‌ای به ایران آمدند یکی از اهداف غیرهسته‌ایشان من بوده‌ام، گفت: سه تیم به گفته وزارت اطلاعات از اسرائیل برای این کار مأموریت داشتند که متأسفانه موفق نشدند. البته من امیدوارم قبل از آنکه زیر سرم بمیرم به هدف گلوله صهیونیست‌ها، شیعیان انگلیسی و وهابی‌ها از دنیا بروم.

رحیم پور ازغدی در ابتدای سخن‌های خود به مقیاس‌های بازار اسلامی و اقتصاد اسلامی و نکاتی از توجه اسلام به بازار اشاره کرد و گفت: در عاشورا امام حسین (ع) عده‌ای را بیرون کرد و گفت که هر کس حق مالی از کسی به گردن دارد نباید خونش با خون ما مخلوط شود و نمی‌خواهم که با ما شهید شود.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار