در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد:

تصویربرداری سریال "رخصت" تا 20 روز دیگر تمام می‌شود

"قدرت الله صلح میرزایی" گفت: "رخصت" یک سریال مناسبتی با کیفیت و به دور از کلیشه است.

"قدرت الله صلح میرزایی" کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون سریال جدیدش گفت:سریال رخصت با روند و سرعت خوبی در حال پیشروی است و تصویر برداری آن تا 20 روز دیگر تمام می‌شود.

وی در ادامه افزود: "رخصت" یک سریال مناسبتی با کیفیت و به دور از کلیشه است و قصه‌ی یک پدر و پسر که پس از فوت پدر، پسر دچار مشکلاتی می‌شود را بیان می‌کند. قصه ی این سریال در دل محرم اتفاق می‌افتد و رخصت جهت پخش در همین ماه تولید می‌شود.

کارگردان سریال "ششمین نفر" اظهار داشت: شبانه روز مشغول کار برای هر چه بهتر شدن این سریال هستیم و با توجه به داستان جذاب فیلم ، بازی بی نقص بازیگران و زحمات گروه پشت صحنه باز خورد خوبی را برای آن پیش بینی می‌کنم.

وی ادامه داد: سریال رخصت در 13 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش در شبکه ی قرآن تهیه می‌شود.

قدرت الله میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: سریال رخصت از معضلات بطن جامعه سخن می‌گوید و مردم می‌توانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند. امیدوارم این سریال بتواند رضایت مخاطبان را جلب و مفهوم مورد نظر را به آنها برساند.

گفتنی است؛ نیما شاهرخ شاهی و عنایت بخشی از جمله بازیگران اصلی این سریال و سید فاطمه موسوی و علی میری رامشه نویسندگان آن هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار