"بازیکنان را بدون تیم می بینم، شرمنده می شوم"

کرم احمدیان: به مدیران دانشگاه گفتند بازیکنان تیم پیرند

بازیکن سال قبل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به جلسه یکی از مربیان بیرون از مجموعه با مدیران باشگاه گفت: پشت سر ما گفتند که این بازیکنان پیر هستند و مدیران دانشگاه هم گوش کردند.

کرم احمدیان که بعد از یک سال بازی در دانشگاه آزاد به تیم پمینای اصفهان پیوسته است، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به سوالات سال قبل ما در مورد تعداد سال های حضورش در سوپرلیگ اشاره کرد و توضیح داد: برخی مربیان عزیز سال قبل سراغ مدیران دانشگاه آزاد رفتند و گفتند که من و چند بازیکن دیگر سنمان زیاد است به همین دلیل هم دانشگاه امسال با ما همکاری نکرد. متاسفانه مدیرانی که ادعای مدیریت هم دارند از دیگران خط و خطوط می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد امسال خواستار حضور او و نظافت بود، ادامه داد: اگر تیم سال قبل دانشگاه آزاد پیر بود، چرا به مقام سوم لیگ رسید. امسال که تیم جوان شده، ببینیم تا کجا پیش می رود؟ همان مربیانی که پشت سر ما این حرف ها را زدند تا 45 سالگی بازی می کردند. 

بازیکن پمینا از شرایط این تیم توضیح داد: تیم بدی نداریم اما هنوز هماهنگی به وجود نیامده است. هفته ی قبل که اولین بازی خود را انجام دادیم، چند بازیکن در همان روز قرارداد بسته بودند. حالا هم صحبت هایی که مربی انجام می دهد را به خاطر آماده نبودن بدنهایمان نمی توانیم به خوبی اجرا کنیم اما تیم یک دستی داریم و با تمرینات بیشتر به حریف خوبی تبدیل می شویم. 

بازی در دوران 4 رئیس فدراسیون

بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال که در دوره های اول ریاست مشحون وارد لیگ شده و مدیریت آگین، غضنفری و بار دیگر مشحون را دیده است از لیگ ملی هم انتقاد کرد و گفت: بازیکن خارجی به لیگ بسکتبال قیافه می دهد. به جای بحث ایرانی و خارجی باید به جذب اسپانسر فکر کنیم. وقتی یک بازیکن دو میلیارد تومان می گیرد، دیگر اسپانسر 700 میلیون تومانی جرأت ورود ندارد. مطمئنم چهار سال بعد دیگر چنین پول هایی هم وارد بسکتبال نمی شود.

وی اضافه کرد: من که در لیگ فعلی قرارداد دارم وقتی برخی بازیکنان را بیرون می بینم، شرمنده می شوم. این نفرات امورات زندگی خود را از بسکتبال می گرداندند و حالا به اندازه ی 2 تیم کامل بیرون مانده اند. همه هم شایستگی کامل دارند.اسم تیم را نمی برم اما یک تیم بازیکنان 300 و 400 میلیونی را بیرون می گذارد که پول آنها هزینه یک تیم کامل می شود. امیداورم با آمدن رئیس جدید حداقل جذب اسپانسر بیشتر شود و از سال بعد همه قرارداد داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار