خطیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران هر توافقی را "خوب" نمی‌داند/ غرب تاکنون فضایی برای اعتماد فراهم نکرده است

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ملت ایران هر توافقی را "خوب" نمی‌داند، گفت: غرب تاکنون فضایی را برای ایجاد اعتماد فراهم نکرده و این موضوعی است که تیم مذاکره کننده کشورمان به خوبی بر آن واقفند.

"علی خطیبی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه خیانت‌های دول استعمارگر آمریکا و انگلیس در طول تاریخ برای همه کاملا مشهود است، اظهار داشت: موضوعی که موجب نگرانی می‌شود این است که آمریکا و کشورهای 1+5 همچنین لابی‌هایی که به این گروه فشار می‌آورند از صداقت بیش از حد تیم مذاکره کننده کشورمان سواستفاده کنند. 

وی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده کشورمان از نیروهای انقلابی هستند، تصریح کرد: این غیرقابل اعتماد بودن طرف‌های غربی را می‌رساند که همزمان با برگزاری مذاکرات تحریم‌ها را تمدید می‌کنند.

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: غرب تاکنون فضایی را برای ایجاد اعتماد فراهم نکرده است و این موضوعی است که تیم مذاکره کننده کشورمان به خوبی بر آن واقفند.

خطیبی در پایان با بیان اینکه ملت ما هر توافقی را خوب نمی‌دانند، خاطر نشان کرد: امیدواریم تیم مذاکره کننده کشورمان در جهت حقوق حقه ملت ایران گام بردارند و متاثر از فضای سیاسی بین الملل نشوند. 

انتهای پیام / 

برچسب ها: آمریکا ، مذاکرات ، غرب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار