حمایت از پروژه‌های ارسالی دانشجویان به مرکز تحقیقات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پروژه‌های خود را به مرکز تحقیقات مجازی ارسال کنند پروژه‌های ارسالی به این مرکز در قالب گراندهای مختلف حمایت می‌شود.

باقر لاریجانی قائم مقام رییس دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد که استعداد برجسته‌ای در هر رشته‌ای دارند دوره‌های مختلفی را پیرامون تحقیقات در این دانشگاه می‌گذرانند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد پس از طی دوره‌های متوالی تحقیقات در ابن دانشگاه، دیپلم پژوهشی به آنها اعطا می‌شود به این ترتیب یک دوره مناسب پژوهشی را گذرانده‌اند.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد با اشاره به امید خود برای یافتن جایگاه مناسب در پژوهش توسط دانشجویان دارای مدرک دیپلم پژوهشی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی 400 واحد پراکنده در سطح کشور دارد برای آنکه بتوانیم از مجموعه دانشگاه در شهرهای متفاوت حمایت کنیم مرکز تحقیقات مجازی را در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی کردیم.

لاریجانی ادامه داد: هدف دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی تحقیقات مجازی این است که دانشجویان پروژه‌های خود را به این مرکز ارسال نمایند و به صورت گراندهای مختلف از پروژه‌های ارسالی دانشجویان حمایت می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار