هفته پنجم سوپرلیگ بسکتبال؛

میزبانی تهرانی ها و فرصت گرگان برای خروج از نوار باخت

تیم های تهرانی که روزهای پنجشنبه به سفرهای خارج از خانه می روند در هفته پنجم سوپرلیگ بسکتبال میزبانی هفت الماس و نفت آبادان را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه ریزی فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال به شکلی است که تیم های تهرانی در بازی های روز دوشنبه به صورت همزمان میزبان هستند و تماشاگران اندک تهرانی باید میان سالن آزادی و سالن دانشگاه تهران شمال یکی را انتخاب کنند. برنامه ریزی برای روزهای پنجشنبه نیز به گونه ای است که هر دو تیم تهرانی به سفرهای خارج از خانه می روند و هر دو سالن تهران بدون بازی می مانند.

در هفته پنجم سوپرلیگ هم تیم مهرام در سالن آزادی میزبان هفت الماس قزوین است. هفت الماس هفته قبل با یک امتیاز دانشگاه آزاد را شکست داد و مهرام در چهار هفته گذشته لیگ بدون شکست مانده است.

دانشگاه آزاد نیز در سالن اختصاصی خود میزبان نفت آبادان است. آبادانی ها 2 برد در فصل جدید به دست آورده اند و دانشگاه آزاد تنها یک باخت دارد.

تیم شهرداری گرگان بعد از 3 باخت متوالی مقابل تیم های مدعی در این هفته با ثامن مشهد روبرو می شود. ثامن هفته قبل برای اولین بار در فصل جدید به برد رسید. هر دو تیم برای این هفته یک بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کرده اند. ثامن مشهد با علی جمشیدی و شهرداری گرگان با محمد زارعی به توافق رسیدند.

تیم پتروشیمی بندرامام دومین تیم بدون شکست لیگ هم میزبان پمینا در ماهشهر است. پمینا تا به حال در فصل جدید بردی به دست نیاورده است.

برنامه هفته پنجم لیگ ملی بسکتبال؛ دوشنبه سوم آذر:

پتروشیمی بندرامام - پمینا اصفهان

مهرام - هفت الماس

دانشگاه آزاد - نفت آبادان

ثامن مشهد - شهرداری گرگان

تمام مسابقات از ساعت 16 آغاز می شوند. در این هفته تیم صنایع ماهشهر استراحت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته پنجم ، لیگ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار