نبیه بری: بزودی گفتگوهای میان حزب الله و جریان المستقبل برگزار خواهد شد/ خواستار پیگیری روند مذاکرات هسته‌ای ایران هستیم

نبیه بری رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد هنوز هم نشانه های مثبتی درباره انتخاب ریاست جمهوری در داخل و خارج وجود دارد. او همچنین خواستار پیگیری روند مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 شد که در وین در حال برگزاری است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنانه "الجمهوریه"، از سوی دیگر او اظهار خوش بینی کرد که به زودی گفتگوهای میان حزب الله و جریان المستقبل برگزار خواهد شد. و تاکید نمود "این گفتگوها بدون هیچ شرط از پیش تعیین شده ای برگزار خواهد شد و این مساله دیگر پشت سرگذاشته شده است".

او تاکید کرد: "بحث در حال حاضر بر روی آماده سازی دستور کار این گفتگو هستیم".

او اشاره کرد " در ابتدا مهم این است که این گفتگویی دو جانبه صورت گیرد، پس از آن دو طرف مختار هستند تا در مورد موضوعات مورد اختلاف طرفین بحث و گفتگو کنند".

او اشاره کرد ضروی نیست که این گفتگوها در قصر دوم ریاست پارلمان در عین التینه برگزار شود، چه بسا این جلسه در این مکان و یا هر مکان دیگری که مورد توافق دو طرف باشد، برگزار شود".

بری پیش بینی کرد " که گفتگوها در سطح فرماندهان ارشد دو گروه به زودی انجام پذیرد"

او تاکید کرد" موضع کنونی عربستان در قبال حزب الله و شهادت های مطرح شده در دادگاه بین المللی ویژه لبنان درباره ترور رفیق حریری در روند آماده سازی کنونی برای جلسه مذاکره میان حزب الله و المستقبل تاثیری نخواهد داشت.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار