نشست خبری فرمانده پلیس شهر سنت لوئیس آمریکا

فرمانده پلیس شهر سنت لوئیس آمریکا در خصوص تظاهرات اخیر صورت گرفته در شهر‌های مختلف آمریکا در پی تبرئه قاتل " مایکل براون " نشست خبری برگزار کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، نشست خبری فرمانده پلیس شهر سنت لوئیس آمریکا گفت تظاهر کنندگان در ناآرامی های اخیر این شهر خساراتی به ساختمان های دولتی وارد کردند.  

"جان بلمار" فرمانده پلیس ناحیه سنت لوئیس آمریکا در نشست خبری خود گفت: " قصد دارم به برخی از مهم ترین تحولات عصر امروز بپردازم؛ نخستین آنها این است که گروهی از معترضان در خیابان چرچ به سوی تالار شهر راهپیمایی کردند، چندین پنجره تالار شهر را شکستند و به یک دستگاه خودروی پلیس که مقابل تالار شهر پارک شده بود، به شدت آسیب زدند. این تنها جایی بود که ما از گاز اشک آور استفاده کردیم؛ ماده شیمیایی استفاده شده در قوطی ها نیز عمدتاً دود بوده است، اما عصر امروز نیز تا حدی از گاز اشک آور استفاده شد. 

وی گفت: عصر امروز همچنین تعدادی از پنجره ها در جنوب اداره پلیس، در هر دو سمت شرق و غرب خیابان فلورسن شکسته شد. تلاش هایی نیز برای غارت نیز در مناطق والگرین، چیمبرز و فلورسنت صورت گرفت. یک دستگاه خودرو نیز داخل پارکینگی، نزدیک به بنای یاد بود مایکل براون در "کنفیلد" به آتش کشیده شد، که شعله ها یک درخت را نیز سوزاند، اما به ساختمان ها آسیب وارد نکرد. تنها زمانی که در این نواحی تیراندازی شد، هنگام آتش گرفتن این خودرو بود. سازمان آتش نشانی به گزارش آتش سوزی خودرو در کنفیلد واکنش نشان نداد، زیرا آنها معتقد بودند آتش، هیچ یک از ساختمان ها را تهدید نمی کند. آتش نشانان همچنین به علت تیراندازی های پراکنده در منطقه احساس کردند این ناحیه امن نیست. 

وی افزود: ما همچنین یک بمب آتش زا (کوکتل مولوتوف) را در خیابان "چِرچ"، مقابل تالار شهر و نزدیک خودروی پلیس توفیف و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردیم. همچنین اوایل عصر امروز، یک قبضه سلاح کمری نیمه خودکار را توقیف کردیم".

این مقام پلیس آمریکا همچنین از پرتاب اشیائی مانند بطری، سنگ به نیروهای پلیس خبر داد و افزود: " ما می کوشیم از نیروهای گارد و مأموران پلیس که سرگرم انجام وظیفه هستند، در مقابل پرتاب این اشیاء محافظت کنیم. ما عصر امروز، 44 نفر را دستگیر کردیم که اغلب آنها مرتکب بزهکاری شده اند؛ چهار نفر نیز به خاطر ارتکاب جرایم سنگین تر شده اند که یکی از آنها به علت استفاده از سلاح و سه نفر دیگر نیز به علت حمله به افسران پلیس بازداشت شده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار