گرد‌آوری 9میلیون اسناد مکتوب شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران

رئیس مرکز اسناد ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 9میلیون اسناد مکتوب شهدا به همت و تلاش مرکز اسناد ایثارگران تا سال 93 گرد آوری شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محبوب شهبازی، رئیس مرکز اسناد ایثارگران در جلسه پاسخگویی به سوالات ایثارگران افزود: وظیفه و شعار مرکز اسناد ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که این مرکز با تشکیل بانک اطلاعات جامعه یا حافظه دیجیتال، به اشاعه افکار شهدا پرداخته است.
 
رئیس مرکز اسناد ایثارگران با اشاره به وجود 117هزار والدین شهید در سراسر کشور، ابراز داشت: مرکز اسناد ایثارگران بنیاد شهید، سالانه خاطرات 25هزار والدین شهدا را تحت پوشش و ثبت در آرشیو را انجام می‌دهد.
 
شهبازی با تاکید بر تعاملات انجام شده در بنیاد شهید، خاطر نشان کرد: به زودی شاهد ارائه نرم افزاری در مرکز اسناد ایثارگران خواهیم بود که آرشیو مناسبی برای ارائه به جامعه پژوهشگر خواهد بود.
 
شایان ذکر است؛ با ارسال پیامک به شماره 2000471 می‌توان از اطلاعات اسنادی شهدا و کد ایثارگری آنان اطلاع یافت، که این سامانه به همت مرکز اسناد ایثارگران برای اطلاعات بیشتری جامعه پژوهشگر وعلاقمند ایجاد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد ، شهید ، اسناد ، جامعه ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار