طبیب‌زاده در نطق میان‌دستور:

توافق بد بسیار بد‌تر از عدم توافق است/ مجلس در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد

یک نماینده مجلس گفت: به لطف خداوند همه سناریوهای آمریکا در ایران به دلیل وجود مکانیزم نوین ولایت فقیه به شکست کشیده شد و انقلاب آبدیده‌تر، قوی‌تر و پخته‌تر گردید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) در نطق میان دستور خود اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی همواره دو رویکرد فکری و سیاسی در میان دولتمردان جمهوری اسلامی ایران موجود بوده است، گروهی معتقدند جهان کدخدا دارد و به دلیل توفیق علمی، اقتصادی و نظامی کدخدا هیچ کشوری نمی‌تواند از قلمرو اقتدار او مستقل بماند و همه اجبارا باید تحت حاکمیت نظام سلطه باشند، قلمرو دین در این دیدگاه محدود به اعمال فردی است و در سیاست و اقتصاد باید نسخه غرب را پیچید.  
 
وی افزود: گروه دوم معتقد به کفایت و کارایی دین برای رفع نیازهای بشر در همه اعصار حتی در قرن بیست و یکم است و تنها راه نجات ملت‌ها را مقاومت عزتمندانه تا مرز شهادت می‌داند.  
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایتکار آمریکا در سده اخیر خصوصا پس از فروپاشی شوروی به عنوان تنها ابرقدرت با مکانیزم‌های گوناگون حکومت‌های مستقل و غیر همسو را ساقط نموده است.  
 
وی اضافه کرد: این امپریالیسم در اروپای شرقی و آسیای میانه با رواج ابتذال فرهنگی، روحیه مصرف گرایی و رویای پیوستن به سازمان تجارت جهانی و ناتو در میان سیاستمداران غرب زده، سناریو انقلاب مخملی را رقم زده است که آخرین نمونه آن تغییر حکومت در اوکراین است.  
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: آمریکا در آسیا حضور مستقیم نظامی خود را با سناریو ایجاد بهانه و مستمسک مشروعیت بخشید و حضورش در افغانستان و عراق به بهانه حادثه ۱۱ سپتامبر و وجود سلاح شیمیایی در عراق آغاز شده است.  
 
طبیب‌زاده افزود: شیوه قدیمی‌تر طراحی کودتا توسط نظامیان و ایجاد حکومت‌های دست نشانده آمریکایی در کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا و حضور انور سادات در مصر و پینوشه در شیلی شاهدی بر این ادعاست و حمایت از شاهان گوش به فرمان عرب در منطقه خاورمیانه و آفریقا شیوه متعلق به جوامع مبتدی و سنتی بوده است.  
 
وی با اشاره به آخرین سناریو آمریکایی‌ها اظهار داشت: آخرین سناریو ایجاد و تجهیز گروهک‌های تروریستی خلق الساعه نظیر داعش جهت درهم شکستن مقاومت حکومت‌های مستقل و مردمی همچون سوریه و عراق است.  
 
وی تاکید کرد: آمریکا کلیه سناریوهایی که هر یک می‌توانست حکومتی را ساقط کند، بعد از انقلاب اسلامی در ایران به اجرا گذاشت که کودتای نوژه حمایت از گروه‌های تروریستی نظیر منافقین از جمله ریگی، جنگ تحمیلی، حضور نظامی و کودتای مخملی در فتنه ۸۸ از جمله این سناریوهاست.  
 
طبیب‌زاده تاکید کرد: به لطف خداوند همه سناریوهای آمریکا در ایران به دلیل وجود مکانیزم نوین ولایت فقیه به شکست کشیده شد و انقلاب آبدیده‌تر، قوی‌تر و پخته‌تر گردید، اما امروز سناریو تحریم علمی آغاز ولی آن هم کارساز نشد.  
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: ایران اسلامی تنها با اتکا به دانش بومی و به برکت رادمردانی چون شهید تهرانی مقدم‌ها به ششمین قدرت موشکی دنیا تبدیل شد و به برکت دانشمندانی از جمله شهید شهریاری‌ها به صف تولیدکنندگان صنعت و دانش هسته‌ای پیوست و تلاش امثال مرحوم کاظمی آشتیانی به دنیای سلول‌های بنیادی قدم گذاشتیم.  
 
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه آسیا بلکه در آمریکای لاتین و آفریقا و در حیات خلوت شیطان بزرگ وارد شد و حتی مبارزان ضد انقلابی آمریکای لاتین به این مولفه پیوستند، لذا این منبع الهام بخش باید مهار می‌شد و‌ آخرین سناریو آمریکا در جنگ علیه ایران تحریم همه جانبه اقتصادی است که در دستور کار شیطان بزرگ قرار گرفته است.  
 
طبیب‌زاده با تاکید بر اینکه این سناریو تا به حال با این شدت و وسعت در تحریم کوبا هم اعمال نشده بود، اظهار داشت: در حال حاضر بهانه تحریم‌ها بحث هسته‌ای ایران شده است، این در حالیست که دو همسایه ایران کشورهای هند و پاکستان اکنون بالقوه دارای سلاح هسته‌ای‌اند، اما ایران به دلیل احتمال ساخت سلاح هسته‌ای در آینده تحت تحریم‌های شدید اقتصادی قرار گرفته است.  
 
وی تصریح کرد: سوال اینجاست اگر جمهوری اسلامی ایران به فرض محال از جدید‌ترین فناوری قرن کاملا انصراف دهد و همه مراکز هسته‌ای خود را پلمپ کند، اما عملا از مردم مظلوم غزه، لبنان و بحرین حمایت کند و احکام اسلامی را در کشور پیاده کند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق را همچنان سر دهد، و موشک دوربرد بسازد و فناوری آن را به کشورهایی از جمله فلسطین و لبنان بدهد، آیا تحریم‌ها برداشته خواهد شد؟  
 
طبیب‌زاده تاکید کرد: آیا جمهوری اسلامی ایران می‌تواند قصاص و احکام مجازات اسلامی را پلمپ و تحریم کند؟ سردمداران جنایتکار آمریکا گفته‌اند که تحریم‌ها ایران را به پای میز مذاکره کشانده تا عملا تن به تعطیلی فردو، تغییر کاربری اراک و وجود برنامه غنی سازی نمایشی در نطنز با سانتریفیوژهای نسل اول که حکم غنی سازی با متد چراغ نفتی در صنعت پیشرفت هسته‌ای داده است، وقتی سلاح تحریم به اعتقاد آن‌ها یکبار برای اجبار برای مذاکره با ایران کارساز بود چه تضمینی وجود دارد که بار دیگر تحت قوانین حقوق بشری و حمایت از تروریسم سلاح تحریم بکار گرفته نشود.  
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: نرمش دیپلماتیک یکسال اخیر ایران سبب شده است که گرگ درنده زشت‌ترین تحقیر‌ها و توهین‌ها را که مستحق خود اوست و تابحال جرات ابراز آن را نداشت، نثار ملت ایران کند.  
 
طبیب‌زاده با مورد خطاب قرار دادن وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: در طول یکسال اخیر با افکار عمومی در دنیا و داخل اتمام حجت شد و مردم زیاده خواهی‌های آمریکا را برای چندمین بار مشاهده کردند و تنها راه عدم تکرار تحریم در جنگ اقتصادی گرفتن آرایش جنگی اقتصادی توسط دولت و ملت در برابر اولین بار تکرار آن است.  
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: مقاومت به معنای جلوگیری از مصرف ارز در واردات، کالاهای غیر ضروری، تحقیق و توسعه کیفی صنعت خودروسازی، بی‌نیازی از رنو و پژو، خرید تضمینی گندم و برنج به قیمت عادلانه جهت امیدواری کشاورزان برای کشت کالاهای استراتژیک، جلوگیری از خروج ارز برای جلوگیری از ورود خودروهای لوکس به کشور، کمک به کیفی سازی لوازم خانگی، تامین بخش قابل توجهی بودجه سالانه از مالیات و کاهش تدریجی وابستگی به نفت است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را محقق سازد.  
 
این نماینده مجلس با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه کشورمان از مذاکرات هسته‌ای اخیر با گروه ۱+۵ خاطرنشان کرد: آقای ظریف علی رغم گزارش بی‌محتوای چند روز قبل شما که حاوی اطلاعاتی در مورد محتوای مذاکرات نبود را توهین به شخصیت و شعور نمایندگان می‌دانم، قانون همه یا هیچ پذیرفته شده در موافقتنامه ژنو و تصویب پروتکل الحاقی توسط مجلس را به شما یادآوری می‌کنم.  
 
طبیب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: مجلس در برابر زیاده خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد و به کمک دولت خواهد آمد و یک توافق بد بسیار بد‌تر از عدم توافق به منظور حفظ استقلال و عزت کشور است. آیندگان در مورد اقدام ما قضاوت خواهند کرد، همانگونه که ما امروز به قضاوت گذشته نشسته‌ایم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شکست ، همه ، سناریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار