جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش نیروی زمینی ارتش نیمه دوم آذرماه در یک گستره وسیع برگزار خواهد شد که اقتدار نیروهای مسلح را نشان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ «حیدری» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: رزمایش نیروی زمینی ارتش نیمه دوم آذرماه در یک گستره وسیع برگزار خواهد شد و اقتدار نیروهای مسلح را نشان خواهد داد.  
 
وی افزود: این رزمایش به دنبال سه ماموریت اصلی برگزار می‌شود که نمایش اقتدار و عظمت نیروهای مسلح به خصوص نیروی زمینی ارتش، نهادینه کردن تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نو در فاصله هر رزمایش و ارزیابی نقاط ضعف و قوت آن و به کارگرفتن و آزمون سلاح‌های جدید و تجهیزاتی که در این فاصله یا رونمایی شده یا تحویل نیروی زمینی ارتش گردیده است، از جمله آن خواهد بود.  
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه موشک‌های ضد زره ایرانی بیش از ۱۰۰۰ میلی متر در زره نفوذ دارند و آیا همه موشک‌های ضد زره و موشک‌هایی که در آینده ساخته می‌شود چنین توانی دارند، تصریح کرد: در این رزمایش موشک‌های ضد زره و موشک‌های هوشمندی که اخیرا ساخته شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.  
 
وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های تجهیزات مورد استفاده در این رزمایش خاطرنشان کرد: سلاح‌های ضد عملیات هوایی، ضد مانور‌ها و ادوات زرهی، سلاح‌های دورزن و سلاح‌هایی که در ماموریت‌های نیروی زمینی استفاده می‌شوند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برد این سلاح‌ها ویژگی که دارد این است که نیروی زمینی را از نظر عملیاتی قانع می‌کند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رزمایش ، زره ، ضد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار