بیانیه واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت روز دانشجو:

16 آذر سند افتخار ایستادگی دانشجویان در برابر آمریکاست/ آمریکا به هيچ چيز جز منافع خود و صهيونيست‌ها پايبند نيست

واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت روز دانشجو در بیانیه‌ای تأکید کرد: 16 آذر يادآور روزی است كه دانشجويان آزادانديش اين مرز و بوم در مقابل اهدای سند افتخار دانشگاهی از ايران به رئيس‌جمهوری از آمريكا ايستادند و در فضای خفقان پس از شکست نهضت ملی شدن صنعت نفت، نفرت خود را از كودتای آمريكايی فرياد زدند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به مناسبت روز دانشجو، واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامي بیانیه‌ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه چنین آمده است:

16 آذر يادآور روزي است كه دانشجويان آزادانديش اين مرز و بوم در مقابل اهداي سند افتخار دانشگاهي از ايران به رئيس‌جمهوري از آمريكا ايستادند و در فضای خفقان پس از شکست نهضت ملی شدن صنعت نفت، نفرت خود از كودتاي آمريكايي را فرياد زدند.
 
خونشان بر زمين ريخت و پرونده جنايت‌هاي آمريكاي مستكبر و جهان‌خوار را سنگين‌تر كرد تا امروز فراموش نكنيم كه دشمني‌هاي اين زورگو مختص پيشرفت‌هاي هسته‌اي  و موشكي و علمي نيست؛ بلكه با آزادانديشي و آزادگي اين مرز و بوم دشمن است.
 
فتنه 88 كه با پشتيباني آمريكا و پول‌ها و نقشه‌هاي صهيونيستي و انگليسي به اجرا درآمد بازخواني همان نقشه‌هايي بود كه پس از ملي شدن صنعت نفت با كودتا استبداد را به اين سرزمين برگرداند و تا شكل‌گيري نهضت اسلامي به رهبري امام خميني(ره) ديگر اين ملت طعم آزادي را نچشيد. امام خميني(ره) تحت لواي پرچم ولايت‌فقيه بساط هرگونه استبداد را در هم پيچيد و سفارش نمود كه «پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد تا به اين مملكت آسيبي نرسد».
 
ملت فهيم و بصير ايران نيز در با همين پرچم و رهبري ولي‌فقيه زمان حضرت امام خامنه‌اي در مقابل استبداد سران فتنه ايستادگي كرد و جلوي زياده‌خواهي و بي‌قانوني آنان را گرفت.
 
هرچند در 16 آذر همان سال توسط تعدادي اصحاب فتنه به تمثال حضرت امام(ره) اهانت شد و اصل ولايت‌فقيه مورد تبري و اهانت آنان قرار گرفت. فراموش‌شدني نيست كه در كنار «مرگ بر اصل ولايت‌فقيه» شعار «جمهوري ايراني» سر دادند و به همه ارزش‌هاي اين مرز و بوم توهين كردند! به‌ راستي اين افراد را ميتوان آزادي‌خواهاني دانست هم رديف دانشجوياني كه در همين دانشگاه تهران پشاپيش «نيكسون» آمريكايي قرباني شدند تا ارزش‌هاي والايي مانند آزادي و آزادي‌خواهي قرباني نشود!؟
 
اما هنوز دانشجويان و جوانان آزاده اين سرزمين نمرده‌اند تا آمريكاي جنايكار با هر وسيله‌اي از جمله تهديد و تحريم بخواهد اين سرزمين را به دوران استبداد برگردانده و در ايران جا خوش كند!
 
تمام آمريكا‌پرستان ديدند كه اين جهان‌خوار مستكبر چگونه با وجود تلاش‌هاي ديپلماتيک 2 سال اخير و عمل به تعهدات و توافقات صورت گرفته از طرف ايران حاضر به پذيرفتن حق اين ملت قهرمان نشد و بار ديگر به خوش‌باوران و طرفدارانش نشان داد كه به هيچ چيز جز منافع خود و صهيونيست‌ها پايبند نيست.
 
دانشجويان و جوانان وفادار به اسلام، امام(ره) و رهبري و شيفته آزادي و پيشرفت ايران سرفراز هميشه و همه جا آماده جان‌فشاني و دفاع از تمامي ارزش‌هاي انقلاب و خون‌هاي ريخته شده به پاي اسلام آزادي و سرافرازي آن خواهند بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار