زنجان؛

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال در زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق توسط ماموران آگاهی و انتظامی استان به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان این خبر گفت: در راستایی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی و انتظامی استان با ایجاد ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی استان خودرو هایی عبوری را کنترل کردند.

جعفری افزود:ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه حین کنترل خودروهایی عبوری به یک دستگاه سواری پزو 405 مشکوک و با استفاده از علایم هشدار دهنده دستور ایست صادرو راننده بدون توجه و با تغییر مسیر ناگهانی اقدام به فرار کرد.

وی بیان کرد:با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس خودروی فراری پس از تعقیب و گریز کوتاه مدت در محور فرعی روستای ویر متوقف شد .

این مقام انتظامی ادامه داد:در بازرسی از خودرویی مذکور 8 هزار و 280 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف شد.

جعفری اضافه کرد:ماموران پلیس آگاهی استان نیز در همین راستا و حین کنترل خودروهای عبوری از اتوبان زنجان –قزوین به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار قابل توجه لوازم ارایش قاچاق که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:محموله سوم زمانی کشف شد که ماموران خدابنده در حین بازرسی به دو دستگاه 405 و پزو روآ مشکوک و پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی انجام گرفته موفق شدند 407 کیلو گرم انواع شکلات خارجی قاچاق کشف کنند.

جعفری با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده 450 میلیون ریال است،خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و کالاهای کشف شده و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.