یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان دانشگاه امیرکبیر مماشات با متخلفان را کنار بگذارند/حمایت رادیکال‌ها از فتنه‌گران در برنامه تحت مدیریت دانشگاه

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اگر مدیریت دانشگاه با حامیان فتنه برخورد نکند و فضای به وجود آمده را به حال خود رها کند، عواقب آن به عهده مسئولان دانشگاه است.

امیرحسین یوسفی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه روز 16 آذر مناظره‌ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که مسئولیت برگزاری آن را مدیریت دانشگاه بر عهده داشت، گفت: در این مناظره عباس سلیمی‌نمین و عباس عبدی  به عنوان اساتید مدعو حضور داشتند که با توجه به انتخاب منطقی طرفین مناظره از سوی دانشگاه، برنامه به صورت آرام در جریان بود. اما عده‌ای معدود رادیکال که مشاهده کردند مهمان‌های برنامه حرف‌های دلخواه آنان را نمی‌زنند و علنا فتنه را محکوم کردند؛ با شعارهای هنجار شکنانه به ایجاد تشنج و حمایت از فتنه پرداختند و با حرکاتی به دور از فضای منطقی و دانشجویی، جو آرام حاکم بر برنامه را به هم ریختند.

وی اظهارداشت: چرا مسئولان دانشگاه با حامیان فتنه که برهم زدن برنامه‌های متعدد دانشگاه، مثل مناظره دانشجویی روز شنبه،  جشن هسته‌ای (با حضور سعید جلیلی) و معارفه ریاست جدید و همچنین اغتشاش در دانشگاه را در کارنامه خود دارند و حتی در مناظره رسمی دانشگاه هم علنا به مقدسات توهین کردند، برخورد نمی‌کند؟

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشجویان انقلابی بارها پیش بینی چنین اتفاقات ناگواری را به مسئولان گوشزد کرده بودند و در برنامه هم  با مسئولان دانشگاه اتمام حجت کرده بودند، تصریح کرد: بعد از مشاهده این تحرکات ضد آزاداندیشی بیش از صد نفر از دانشجویان به دفتر ریاست دانشگاه رفته و در آنجا تحصن کردند. خواسته آنها برخورد با حامیان فتنه در دانشگاه بود. همچنین از مسئولان دانشگاه خواستند تا مماشات و بی توجهی را در برابر این اتفاقات کنار بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه مطلع شدیم هیئت نظارت دانشگاه روز دوشنبه برای برنامه‌ای باحضور علی مطهری مجوز صادر کرده است!، خاطرنشان کرد: با توجه به آن که مدیریت دانشگاه به برنامه سخنرانی حسین شریعتمداری به بهانه ایجاد تشنج در دانشگاه مجوز نداده است، این سوال در اذهان دانشجویان ایجاد شده که آیا حضور علی مطهری که حامی سران فتنه است در دانشگاه ایجاد التهاب و تنش نمی کند؟

وی تاکید کرد: این نگرانی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به جاست که اگر این وضعیت ادامه یابد و مدیریت دانشگاه با حامیان فتنه برخورد نکند و فضای به وجود آمده را به حال خود رها کند، قطعا پای فتنه گران به دانشگاه باز و فضا برای جولان آنها در دانشگاه مهیا خواهد شد که در این صورت عواقب آن به عهده مسئولان دانشگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار