بیاتیان در نطق میان دستور مطرح کرد

آقای رئیس جمهور! 16 آذر روز مرگ بر آمریکاست نه روز سوت و کف و هورا

نماینده بیجار در مجلس گفت: 16 آذر روز استکبار ستیزی است نه روز نظام ستیزی و انقلاب ستیزی. آقای رئیس جمهور روز 16 آذر روز مرگ بر آمریکاست نه روز سوت و کف و هورا.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در جلسه علنی امروز سه شنبه 18 آذر در نطق میان‌‌دستور خود در صحن علنی ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو با پخش کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب در سفر به بیجار پرداخت و گفت: وکلای ملت٬‌ ملت بزرگ ایران و دولتمردان عزیز آنچه در ابتدا پخش شد بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در سفر سال 88 به شهرستان بیجار و گروس بود.
 
وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مهاجرت مردم بیجار برجسته‌ترین دغدغه‌ای است که باید مسئولان و دولتمردان نسبت به آن حساس باشند؛ این شهرستان در طول 10 سال حدود 30 هزار نفر کاهش جمعیت داشته و از 125 هزار نفر به حدود 94 هزار نفر رسیده است٬ شهرستانی که بیش از 450 شهید تقدیم انقلاب کرده که همگی در میدان رزم به شهادت رسیده‌اند و هزاران رزمنده و ایثارگری که افتخار می‌کنند که شهرشان پایگاه اهل بیت است.

عضو کمیسون صنایع تصریح کرد: ‌شهرستان بیجار به عنوان شهری که از بوی ولایت پر شده، نیازمند توجه بیشتر مسئولان است، افتخار مردم بیجار و گروس این است که امام (ره) فرمودند بیجار دژ مستحکم کردستان است.

وی ادامه داد: مدال گردن این مردم این است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ بیجار پایگاه اهل بیت است و بدانید تا امروز هم بیجار و شهرها و روستاهایش تنگه احد انقلاب اسلامی بوده٬ هست و خواهد بود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین اضافه کرد: باید بدانیم که در چند سال گذشته برنامه دولت‌ها برای بیجار چه بوده؟ نسخه‌های تکراری و غیر قابل اجرا و وعده‌های اجرا نشدنی بیشتر نقش مسکن را بازی کرده و خواسته‌های مردم را برآورده نکرده است.
 
بیاتیان گفت: بدانید قدیمی‌ترین جاده استان کردستان در شهرستان بیجار جاده بیجار ـ همدان است که 35 سال از شروع آسفالت آن می‌گذرد و هنوز که هنوز است به پایان نرسیده است. همچنین بدانید که درصد بیکاری در شهرستان بیجار با وجود مهاجرت فراوان حدود 30 درصد است و تحصیل‌کردگان و مدرک‌داران بسیاری در آرزوی اشتغال به سر می‌برند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: آن چه که در 16 آذر امسال در دانشگاه‌ها رخ داد نشان داد که اعتدال پوسته نازکی بود که بر روی مواضع برخی جریان‌ها بود، مردم در برخی از نطق‌های 16 آذر در دانشگاه‌ها معنی اعتدال را فهمیدند.  
 
وی اضافه کرد: "حسین شریعتمداری" که زندانی قبل از انقلاب بوده است می‌شود تازه به دوران رسیده و "هادی غفاری" هتاک به نظام، انقلاب و به مقام معظم رهبری توهین می‌کند و اجازه سخنرانی پیدا می‌کند.  
 
این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: نمایندگان بروید ببینید که 16 آذر سال 1332 آن سه آذر اهورایی در صحن مقدس دانشگاه چگونه خونشان ریخته شده، 16 آذر روز استکبار ستیزی است نه روز نظام ستیزی و انقلاب ستیزی. آقای رئیس جمهور روز 16 آذر روز مرگ بر آمریکاست نه روز سوت و کف و هورا.

 انتهای پیام/
برچسب ها: نطق ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار