یاقوتی: شنا با این سیستم حاکم در ورزش به جایی نمی‌رسد

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با توجه به سیستمی که در ورزش کشور ما حاکم است هیچ امیدی برای رسیدن به مدال نیست.

احمد یاقوتی نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در ورزش شنا خیلی عقب هستیم البته در حد خودمان رشد پیدا کردیم ولی در سطح آسیا و جهان جایگاه خاصی نداریم با این سیستم ورزش کشور و توجه بیش از حد به فوتبال و کم توجهی به ورزش‌های پایه، امید رسیدن به مدال نیست مگر آن که تمامی نهادها و ارگان‌ها به کمک فدراسیون بیایند.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که بخش خصوصی به هیچ عنوان در پی تربیت شناگر نیست و استخرهای دولتی هم در اختیارمان قرار ندارد پس با این زیرساخت‌ها و سخت افزارها نمی‌توان کار خاصی انجام داد.
 
نایب رئیس فدراسیون شنا اظهار داشت: وضعیت مالی فدراسیون در حدی نیست که ملی پوشان را به طور متداول و شبانه روزی برای رسیدن به اوج آمادگی حداقل یک سال کنار هم نگه دارد چون هر یک از ملی پوشان مشغله کاری و شخصی خود را دارند آن‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند از شنا کردن صرف امرار معاش کنند.

وی گفت: ما از انتقادهایی که از سوی اصحاب رسانه و کارشناسان به فدراسیون می‌شود استقبال می‌کنیم البته وجود انتقاد سازنده می‌تواند فدراسیون را در راستای اعتلای ورزش شنا در کشور کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار