منصوریان: راه آهن تیم خطرناکی است،صابونشان به تن ما خورده!

سرمربی تیم نفت تهران گفت: در هفته دوم لیگ یک بار صابون راه‌آهن به تن‌مان خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی فردا با راه‌آهن گفت: در دور رفت در هفته دوم لیگ یک بار صابون راه‌آهن به تن‌مان خورد و با گل دقیقه 94 بسیار دیدنی امین منوچهری بازی را به این تیم واگذار کردیم.

وی عنوان کرد: بعد از بازی سختی که در مشهد مقابل پدیده انجام دادیم در این فاصله کوتاه سعی کردیم از نظر روحی و روانی بچه‌ها را آماده بازی فردا کنیم آن هم از این جهت که بازیکنان جوان ما دچار غرور کاذب نشوند و فضا را برای بازی با راه‌آهن آماده کنیم. حمید استیلی تیم جوان و خیلی خوبی دارد که در دور رفت یک تلنگر خوب به ما زد و معتقدم باخت به راه‌آهن و سایپا در دور رفت خیلی به ما کمک کرد تا متحول شویم.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: نمی‌خواهیم دوباره آن اتفاق تکرار شود. در حال حاضر ما صدرنشین لیگ هستیم و قرار گرفتن در صدر جدول هرچقدر که لذت‌بخش است خطرناک هم هست چون دوست خوبم، استیلی تیم جوان و دونده‌ای دارد و تمام سعی ما این است از این بازی 3 امتیاز را کسب و جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کنیم.

منصوریان در خصوص محروم و مصدومان نفت تهران برای دیدار فردا خاطرنشان کرد: امین حاج‌محمدی را نداریم اما سعید لطفی به آمادگی مطلوب رسیده است. ما در همه پست‌ها به خصوص درون دروازه‌ بازیکنان آماده‌ایم.

وی در مورد اینکه فینال جام حذفی بین نفت تهران و ذوب‌آهن 5 ماه دیگر برگزار می‌شود، اظهار داشت: روال جام حذفی این است که پس از آخرین دیدار لیگ برتر، فینال برگزار شود. در اروپا نیز 3 روز جلوتر و یا 5 روز بعد از آخرین بازی لیگ فینال جام حذفی را برگزار می‌کنند.

منصوریان با بیان اینکه هم تیم نفت تهران و هم ذوب‌آهن در آینده ملی‌پوش خواهند داشت، ادامه داد: درست است که نفت تهران و ذوب‌آهن هوادار ندارند اما در حال حاضر هواداران به خصوص هواداران استقلال و پرسپولیس به جوانان ما علاقه‌مند شدند. در گذشته مرحله یک‌چهارم نهایی در بهمن‌ماه و مرحله نیمه‌نهایی در اسفندماه برگزار می‌شد که این مسئله قابل قبول بود، اما فاصله 150 روزه برای برگزاری فینال فاصله زیادی است. شما رسانه‌ها باید کمک کنید تا بار دیگر ما در فضای جام حذفی قرار بگیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه حمید استیلی سرمربی راه‌آهن تهران اعلام کرده تفاوت زیادی بین تیم او و تیم منصوریان نیست، گفت: به حرف استیلی احترام می‌گذارم و کاملا درست می‌گوید. در لیگ بین تیم بالای جدول و پایین جدول تفاوتی وجود ندارد اگر مشاهده کرده باشید نفت تهران در صدر جدول و نفت مسجدسلیمان در ته جدول قرار دارد که در واقع دو تیم نفت بالا و پایین جدول را بسته‌اند. (در این لحظه خبرنگاری به منصوریان گفت که ملوان انزلی در ته جدول قرار دارد).

منصوریان اضافه کرد: با وجود اینکه در صدر جدول قرار داریم اما در لیگ ایران به دلیل عدم زمین‌های باکیفیت تفاوت چندانی بین تیم‌های بالای جدول و پایین جدول وجود ندارد. اگر می‌بینید که بایرن مونیخ آلمان در صدر حضور دارد آنقدر شرایط سخت‌افزاری این تیم قوی است که بتواند کیفیت خودش را حفظ کند. ما در انزلی با ملوانی بازی می‌کردیم که هیچ تفاوتی بین تیم ما و ملوان نبود و حتی دقیقه 95 گل خوردیم و کیفیت ما پایین آمده بود.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: استیلی درست می‌گوید و تفاوتی بین تیم نفت و راه‌آهن نیست. ما در روند استفاده از جوانان خوب عمل کردیم و این کار را نیز حمید استیلی انجام داده است. برخی مواقع من از بازیکنان 22 سال استفاده می‌کنم اما حمید استیلی پا را فراتر گذاشته و از بازیکنان زیر 20 سال نیز استفاده می‌کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم ادبیات کنفرانس تهران به همه شهرستان‌ها نیز سرایت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار