زلاتان: 90 هزار هوادار در نیوکمپ دارم

زننده تک گل پاری‌سن ژرمن مقابل بارسلونا معتقد است هنوز 90 هزار هوادار در ورزشگاه نیوکمپ دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، زلاتان مهاجم سابق بارسلونا فقط یک فصل برای آنان بازی کرد و سپس راهی پاری‌سن ژرمن شد اما هنوز طرفداران زیادی در نیوکمپ دارد.

زلاتان ابراهیمویچ ملی پوش سوئدی پاری‌سن ژرمن در بازگشت به نیوکمپ یک گل به سود تیم فعلی خود به ثمر رساند اما گل‌های بعدی لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز شکست پاری‌سن ژرمن را رقم زد. زلاتان پس از بازی گفت: من هنوز 90 هزار هوادار در نیوکمپ و 22 دوست خوب در تیم بارسلونا دارم.

البته لازم به ذکر است، ابراهیمویچ در زمان بازی برای بارسلونا مشکلات فراوانی با پپ گواردیولا داشت اغلب مسی به عنوان مهاجم راهی میدان می‌شد.

زلاتان در ادامه گفت: شکست برابر بارسا برایم بسیار ناراحت کننده بود تصور کنید اتومبیل فراری می‌خرید اما مانند زمانی که فیات داشتید رانندگی می کنید پاری‌سن ژرمن از تمام فرصت های خود استفاده نکرد.

در پایان بازی زلاتان، لیونل مسی را در آغوش کشیده و نشان داد با او هیچ مشکلی ندارد و از این که همواره مسی مهاجم اول تیم بود دلخور نیست.

*بلان: از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم

پار‌ی‌سن‌ ژرمن با شکست مقابل بارسلونا به عنوان تیم دوم به دور بعد رقابت های چمپیونز لیگ صعود کرد. لورن بلان سرمربی پاری‌سن ژرمن پس از این بازی گفت: احساس خستگی مضاعفی داریم زیرا به شکل‌گیری برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم و در نهایت نتیجه از آن چه حداقل با نتیجه مساوی 21 بر 2 به بازی خاتمه بدهیم. در سطح آمادگی همیشه قرار نداشتیم و مجبور شدیم کمی ریسک کنیم. بازیکنان بزرگ پاری‌سن ژرمن موقعیت‌های کمی برای گلزنی به دست آوردند و در حال که حتی به نتیجه تساوی هم راضی شده بودیم اما در نهایت 3 بر یک مقابل بارسا شکست خوردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: زلاتان ، مهاجم ، سابق ، بارسونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.