نشست کمیته فنی و توسعه در آکادمی ملی فوتبال + مصاحبه ها

نشست کمیته فنی و توسعه بعدازظهر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، نشست کمیته فنی و توسعه با حضور سید محمد هادی آیت الهی، فریده شجاعی، محمد احسانی، مرتضی محصص، فریدون معینی، عبدالرسول دانشجو، هومن افاضلی، حمید علیدوستی و امیر حسین پیروانی بعدازظهر امروز از ساعت 16:00 به مدت3ساعت  برگزار شد.

سید محمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره این نشست گفت: در این جلسه سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان برنامه های اردویی، بازیهای دوستانه و حضور در تورنمنت های بین المللی را اعلام کردند. 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از پیشنهادات کمیته فنی و توسعه این بود که نشست مطبوعاتی را برای سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان برگزار کرده تا برنامه های این دو سرمربی اعلام شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان گفت: پیشنهادات موجود را بررسی کرده و در نهایت گزینه نهایی را به رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه اعلام خواهیم کرد تا این تیم در فرصت باقیمانده با مشخص شدن سرمربی و کادر فنی، تمرینات خود را آغاز کند.

وی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان کرد: برنامه های تیم ملی امید و وضعیت گزینه ها را بررسی کردیم و  قرار شد در نشستی که با حضور رئیس فدر اسیون فوتبال برگزار می شود، مسائل را مطرح و در نهایت وضعیت این تیم مشخص شود تا بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای مرحله مقدماتی المپیک آغاز کنند.

شجاعی: گزینه پیشنهادی خود را به اعضا کمیته فنی و توسعه معرفی کرده ایم
 
نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان درباره پیشنهاد گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان گفت: پیشنهاد خود را به اعضای کمیته فنی  و توسعه برای سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ارائه کردیم و قرار شد تا اعضای کمیته فوق بررسی های نهایی را درباره گزینه سرمربیگری تیم ملی بانوان انجام دهند.

وی گفت: پس از اعلام کمیته فنی و توسعه در خصوص گزینه پیشنهادی سرمربیگری تیم ملی فوتبال بزرگسالان به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تصویب گزینه نهایی، نام سرمربی تیم ملی بانوان از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار