کارشناس جودو کشورمان گفت: بعضی از مربیان تیم ملی جوانان بار فنی ندارند و فقط قدرت بالایی در جذب شاگردان قهرمان مربیان دیگر را دارند و این کار را خوب بلدند.

فریدون محسنی کارشناس جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مدال آوری در بخش نوجوانان و جوانان اهمیت زیادی ندارد بلکه در بزرگسالان اهمیت دارد هر وقت توانستیم خودمان را در بزرگسالان تثبیت کنیم می‌توانیم بگوییم که پیشرفت کرده‌ایم چون در دنیا تیم ما را با بزرگسالانشان می‌شناسند.

وی در ادامه افزود: البته این را هم بگویم که این ورزشکاران زحمات زیادی کشیده‌اند و مزد زحمات خود را گرفته‌اند و وقتی نتیجه ای بهتر از دوره قبل کسب می‌شود معلوم می‌شود که برنامه ریزی شده و روی پایه کار شده است که این جای تشکر دارد.

محسنی همچنین اذعان داشت: در کل می‌توان گفت که نتیجه بدست آمده خوب بوده و حرکت مثبت و رو به جلو داشته است. اگر برای ورزشکار از نظر تکنیکی و تاکتیکی خوب برنامه ریزی شود نتیجه می‌دهد که از نتایج بدست آمده می‌توان این را فهمید و امیدوارم که این نوجوانان و جوانان در بزرگسالان هم نتیجه بگیرند.

کارشناس جودو کشورمان تصریح کرد: این مربیان که تیم ملی را در دست گرفته‌اند حدود 2 ماه است که این تیم را تحویل گرفته‌اند و قاعدتا در طول 2 ماه نمی توان کار بزرگی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر مربیان تیم جوانان و نوجوانان مربیان و کادر فنی خوبی هستند ولی بعضی از مربیان تیم ملی جوانان بار فنی ندارند و فقط قدرت بالایی در جذب شاگردان قهرمان مربیان دیگر را دارند و این کار را خوب بلدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: محسنی ، جودو ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار