فیاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

تاکید ایران بر برگزاری رفراندوم آزاد در فلسطین/ کشورها در حمایت از فلسطین ثابت قدم باشند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در شرایط کنونی کشورهای مختلف از جمله دولت‌های اروپایی اقدام به به رسمیت شناختن کشور فلسطین کرده‌اند که یقینا این یک پدیده مثبت خواهد بود.

"سیدجلال فیاضی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به به رسمیت شناخته شدن فلسطین از سوی دولت‌های اروپایی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشورهای مختلف از جمله دولت‌های اروپایی اقدام به رسمیت شناختن کشور فلسطین کرده‌اند که یقینا این یک پدیده مثبت خواهد بود.  
 
وی ادامه داد: آنچه که از اهمیت بسیار برخوردار است، این خواهد بود که کشور‌ها بر این اقدام خود به مقابله با زیاده خواهی رژیم صهیونیستی پرداخته و در این راه ثابت قدم باشند.  
 
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که تعریف از یک کشور مستقل به چه معنا خواهد بود و باید دید که آیا حقوق مردم این کشور نیز در آن رعایت شده است یا خیر.  
 
فیاضی در پایان خاطرنشان کرد: اصل سرنوشت کشور فلسطین منوط به عوامل بسیاری اعم از اراضی غصب شده... است که بهترین راه حل‌‌ همان چیزی است که جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و آن توجه به مطالبات مردم بود تا در یک رفراندوم آزاد برای کشور خود تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار