حجت‌‌‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان؛

هدف دشمن تبدیل ضد ارزش‌ها به ارزش/ زیر‌بنای همه احکام اسلامی تولی و تبری است

حجت‌‌‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، در سومین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: هدف دشمن تبدیل ضد ارزش‌ها به ارزش است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، «حجت‌‌‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان» که در سومین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب مؤتلفه اسلامی سخن می‌گفت، بیان داشت: دشمن به دنبال تغیر جایگاه ارزش با ضد ارزش در جامعه اسلامی است و به همین دلیل در دین موضوع تولی و تبری داریم.
 
رحیمیان اظهار داشت: هر کسی به اندازه مکنت و قدرت‌اش باید به اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشد.
 
وی افزود: زیر‌بنای همه احکام اسلامی تولی و تبری است. نمی‌شود هم امام حسین(ع) و هم یزید و شمر را دوست داشت. از نظر عقلی هم نمی‌شود. تولی و تبری یعنی اینکه به همان اندازه‌ای که امام حسین(ع) را دوست داریم از یزید متنفر باشیم.
 
رحیمیان تأکید کرد: اگر کسی مدعی خط امامی بودن است و می‌خواهد در خط امام(ره) باشد نمی‌تواند آمریکا را هم دوست داشته باشد. متأسفانه برخی‌ها که خود را منتسب به امام(ره) می‌دانند از آمریکا بدشان نمی‌آید و از غرب و فرهنگ غربی انزجار ندارند، در روزنامه‌هایشان غرب و دشمن را دوست نشان داده و دوستان را دشمن نشان می‌دهند.
 
وی افزود: متأسفانه برخی مدعی شدند که امام حسین(ع) را دوست دارند اما در روز عاشورا که عده‌ای به پرچم عزای امام حسین(ع) جسارت کردند نه تنها از آن‌ها اعلام برائت و انزجار نکردند بلکه آن‌ها را خداجو نیز نامیدند.
 
رحیمیان تصریح کرد: این افراد تولی و تبری ندارند و به همین دلیل است که وقتی شعار «نه غزه ؛ نه لبنان» مطرح می‌شود از آن‌ها تبری نمی‌جویند و هدف دشمن نیز همین است که جای ارزش‌ها و ضد‌ارزش‌ها عوض شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار