کرمان؛

90 درصد کوچه های شهرستان رابر خاکی است

فرماندار شهرستان رابر گفت : یکی از مشکلات عمده شهرستان رابر نامساعدبودن آسفالت معابر سطح شهرستان وخاکی بودن حدود 90درصد از کوچه های شهرستان است که مشکلات زیادی برای مردم بوجود آورده است.

علیجان سلیمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود : با توجه به اینکه بلوار شهید چمران مسیرعبورو مرور مهمی در سطح شهرستان بشمار می رود عملیات آسفالت آن به طول دو ونیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان آغازشده ودر صورت مساعد بودن آب وهوا کار آسفالت این بلوار ادامه دارد.

وی با بیان این که نهضت آسفالت با هدف زیباسازی شهر و تامین رفاه شهروندان آغاز شده است خاطرنشان کرد : در ابتدا معابر و خیابان های اصلی شهراز جمله روکش آسفالت بلوار آیت الله خامنه ای در صورت مساعد بودن هوابزودی انجام خواهد شد.

سلیمانی بر افزایش کیفیت پروژه های عمرانی و عمر مفیدآسفالت منطقه تاکید و تصریح کرد:با توجه به فرارسیدن فصل زمستان وکیفیت بیشتر آسفالت در فصل گرما پروژه های محله های موردوئیه ،کشکوئیه وکوچه های شهر رابر با اعتبارات استانی که بصورت امانی در اختیار شهرداری قرار گرفته اند و بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته آسفالت می شوندو مشکلات منطقه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: کوچه ، خاکی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.