راه در هفته ای که گذشت:

رشد 6 درصدی تعداد پروازها طی 8 ماهه امسال/ قیمت بلیت قطار افزایش نمی یابد

رشد 6 درصدی تعداد پروزها طی 8 ماهه امسال و عدم افزایش قیمت بلیت قطار از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری در بخش راه بودیم.
براساس این گزارش مدیر عامل رجا خبر داد:

موسوی نژاد بیان اینکه قیمت بلیت قطار تا پایان سال و در عید افزایش نمی یابد گفت: اولین رام قطار خریداری شده در عید امسال به بهره برداری میرسد.


با بهره برداری کامل از طرح توسعه دریایی بندرلنگه امکان پهلوگیری شناورهای با ظرفیت ۵ هزار تن با آبخور ۵ و نیم متر و کشتی‌های کانتینری در این بندر فراهم می‌شود.

پورسیدآقایی :

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال 2016 تفاهم‌نامه راه‌آهن ایران و چین در دولت‌های پنج کشور ایران، چین، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان به تصویب می‌رسد و بعد از آن عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

همزمان با ايام سوگواری شهادت ثامن الائمه صورت گرفت:

مديركل راه‌آهن خراسان از اختصاص ۲۰۲ رام قطار به منظور مراجعت زائرين امام هشتم (ع) از مشهد مقدس به ۲۶ شهر و مراكز استان در سطح كشور به صورت فوق‌العاده و برنامه‌ای از تاريخ يكم لغايت ۵ دی ماه سال جاری خبر داد.

رئيس سازمان هواپيمایی كشوری خبر داد:

رئيس سازمان هواپيمايی كشوری گفت: با تلاش تمام دست اندركاران صنعت هوانوردی كشور طی 8 ماهه نخست سال جاری در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 6 درصدی تعداد پروازها و 11 درصدی مسافران هوايی در كشور بوده‌ايم.

حسین‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: تمامی پروژه‌های حمل و نقل ریلی از جمله راه‌آهن غرب و جنوب کشور به طور کامل فعال و درحال تکمیل شدن هستند.

ایلخانی اعلام کرد: هم اکنون 10 دستگاه رادار در فضای کشور و 6 دستگاه‌ در فرودگاه‌ها نصب کرده‌ایم و باید 11 رادار جدید هم خریداری کنیم که این چند برابر تقاضای کشورهای جنوب خلیج فارس است.

به‌دنبال تقاضای مردم استان آذربایجان‌شرقی٬ فرودگاه تبریز پروازهایش به مقصد شیراز را افزایش داد.

راه‌آهن اعلام کرد:

مديركل تعرفه و نظارت بر بازار راه‌آهن از اختصاص 21 رام قطار فوق‌العاده با ظرفيت حدود 18 هزار و 650 صندلی از مبدا شهرهای تهران، تبريز، زنجان و مراغه به مقصد مشهد و 10 رام قطار حومه‌ای در محور خراسان و تهران - قم به منظور رفاه حال زائرين امام هشتم (ع) خبر داد.

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري :

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري از ابلاغ آئين‌نامه حقوق مسافر تا ماه آينده خبر داد و گفت : اصلاح قيمت تمام شده بليت در حال برنامه ريزي است.

تاخیر بیش از 12 ساعته؛

طبق اطلاعات دریافتی پرواز شماره 823 هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت 23:10 انجام شود ، دچار نقص فنی شده و تاکنون انجام نشده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار