در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

قدمیاری: ممانعت از فعالیت تشکل‌هایی که بودجه خود را در اختیار احزاب قرار دهند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: از تشکل‌هایی که بودجه خود را در اختیار جریان یا حزبی خاصی قرار دهد نه تنها حمایت نمی‌کنیم بلکه از فعالیت آنها ممانعت به عمل خواهیم آورد.

"علی قدمیاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سه برابر شدن بودجه تشکل‌های دانشگاه آزاد اظهار داشت: بخش‌نامه‌ای به تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ و براساس آن تلاش کردیم با اختصاص یارانه‌  به این امور، حداقل امکانات و برنامه‌های لازم را پوشش دهیم. در این بخش نامه به‌صورت شفاف برای همه امور برنامه‌ریزی شده است.
 
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در این بخش‌نامه فرم‌هایی طراحی شده است که هر یک از تشکل‌ها بر اساس آن برنامه‌های خود را به هیئت نظارت واحدهای دانشگاه آزاد ارائه می‌کنند و پس از تصویب برنامه‌ها مطابق برنامه یاد شده یارانه دریافت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه به طور متوسط این یارانه‌ها نسبت به 6، 7 سال گذشته سه برابر شده است، تصریح کرد: این مبلغ برای امور جاری در نظر گرفته شده است و برای برنامه‌های فرهنگی نیز در قالب شورای فرهنگی واحد، درخواست ارائه می‌شود و بودجه لازم دریافت می‌گردد.  
 
قدمیاری افزود: یارانه نشریات، مستقل از یارانه تشکل‌ها است و این مبلغ متناسب با کیفیت و کمیت نشریات به تشکل‌های دارای مجوز ارائه می‌شود.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه محل تامین بودجه تشکل‌ها از محل تامین شهریه دانشجویان است، گفت: بیشترین تلاش ما بر این است که بر محور عدالت حرکت داشته باشیم، ضمن‌ آنکه فعالیت تشکل‌ها تنها باید در چارچوب مقررات مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت پذیرد و ما از تشکل‌هایی که بودجه خود را در اختیار جریان یا حزبی خاصی قرار دهد نه تنها حمایت نمی‌کنیم بلکه از فعالیت آنها ممانعت به عمل خواهیم آورد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار