درخشان: خوشحالم بازیکنان با انگیزه ای داریم و هوادارانی که صادق اند و یکرنگ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:انشاءاله تا بازی مقابل لخویا بدشانسی ها تمام شده و محبت هواداران بار دیگر جلب می شود.

هوادار واقعی 90 دقیقه باید تیم را تشویق کند به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس  ضمن اینکه از خبرنگاران خواست از پرسیدن سوال حاشیه ای پرهیز کنند اظهار داشت: خوشحالم بازیکنان با انگیزه ای دارم.لخویا  تیم قدرتمندی ست و ما  می خواهیم بازی منطقی و حساب‌شده‌ای انجام دهیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.من دو بازی این تیم را در لیگ قطر دیدم. امیدوارم  آنالیز ما جواب بدهد و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد هواداران گفت: تیم خود را ضعیف نکنید خصوصا در شرایطی که پرسپولیس در بعضی بازیها به بدشانسی می خورد. تیم خود را ضعیف نکنید. آنها باید به تیم کمک کنند .باید تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند . نباید پشت تیم را هر موقع ناامید شدند خالی کنند.ممکن است ما دقیقه یک گل بخوریم اما طرفدار واقعی آن هواداری است که  تا لحظات آخر از تیم حمایت کند.

سرمربی پرسپولیس  گفت: امیدوارم  همان بازی‌ای را  مقابل لخویا انجام دهیم که مقابل صبا انجام دادیم.گرچه شانس با ما یار نبود و در مقابل صبا گرفتار بدشانسی شدیم.

وی ادامه داد:ما به دنبال این هستیم که بهتر بازی کنیم. ما به دنبال پیروزی هستیم. هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد قطعاً ما برای بازی مقابل لخویا هم با تفکرات خاصی حاضر می‌شویم.

وی در مورد وضعیت رضا نوروزی و محمد نوری گفت: رضا با تمرینات خوبی که پیگیر شده است تا یک ماه آینده بنظر بتواند به تمرینات پرسپولیس باز گردد. او در لیست آسیایی ما حضور دارد. نوری هم که از ناحیه کشاله ران دچار مصدوميت شده  با تلاش  پزشکان تیم  انشاءاله به دیدار بعدی می رسد.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های اخیر نژادفلاح پیرامون  ادامه مربی گری اش توضیحی نداد و به گفته خود نخواست وارد حاشیه شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد علت تمرینات ویژه‌ تادو  اظهار داشت که وی چون فرهنگ متفاوتی دارد  زمان نیاز است تا به تمرینات برگردد و سعی می‌شود تا  به زودی به هماهنگی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار