خبرهایی از باشگاه پدیده؛

فرامرزی، قزل پدیده ای شدند، محمدرضایی قرارداد خود را فسخ کرد/حضور سرپرست پدیده در تمرینات سپاهان

علی فرامرزی و سعید قزل قرارداد خود را با باشگاه پدیده به ثبت رساندند، محمد رضایی نیز قرارداد خود را با پدیده فسخ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی فرامرزی و سعید قزل قرارداد خود را با باشگاه پدیده به ثبت رساندند، محمد رضایی نیز قرارداد خود را با پدیده فسخ کرد.

فرامرزی با قراردادی سه ساله به پدیده پیوست

علی فرامرزی مدافع زیر 23 سال فجر سپاسی شیراز که در تیم ملی امید فوتبال کشورمان نیز بازی میکند با قراردادی سه ساله به جمع پدیده ای ها پیوست.

سعید قزل پدیده ای شد

سعید قزل مدافع نفت تهران با فسخ  قرارداد خود با باشگاه نفت به تیم  پدیده پیوست، این بازیکن به مدت یک نیم فصل برای این تیم به میدان خواهد  رفت.

محمد رضایی قرارداد خود را با باشگاه پدیده فسخ کرد

عباس محمد رضایی بازیکن تیم  پدیده با حضور در این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد تا برای نیم فصل دوم  به تیم مورد علاقه خود بپیوندد.

 تیم پدیده فردا عازم کیش می شود

تیم پدیده فرداعازم کیش خواهد  شد تا اولین تمرینش را ساعت 6 بعدازظهر در زمین یک استادیوم المپیک کیش  زیر نظر علیرضا مرزبان سرمربی خود پیگیری کند.

حضور سرپرست پدیده در تمرینات سپاهان

هاشم حسینی سرپرست پدیده که برای ساماندهی اردوی این تیم به کیش رفته بود امروز در تمرینات سپاهان در کیش حاضر شد و از نزدیک شاهد تمرینات این تیم بود.

گفتنی است سپاهان به زودی در مسابقات چهارجانبه جام شهدا که به همت تربیت بدنی بنیاد شهید کشور و با حضور تیم های تراکتور، سپاهان، فولاد و پدیده در استادیوم ثامن مشهد برگزار خواهد شد حریف احتمالی پدیده خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار