در دیدار با وزیر فرهنگ و جوانان و رشد اجتماعی امارات؛

امیرعبدالهیان: دیدگاه‌ ایران با امارات در مبارزه با تروریسم نزدیک است

معاون عربی-آفریقایی وزیر امور خارجه که به امارات سفر کرده، از نزدیکی دیدگاه ایران و امارات درباره مبارزه با تروریسم گفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه  خبری"بوابة الأهرام"، " حسین امیر عبداللهیان" معاون عربی-آفریقایی وزیر امور خارجه ایران که روز گذشته برای تبادل نظر و گفتگو با مسئولان ارشد امارات متحده عربی وارد این کشور شده بود، در دیدار با "شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان" وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات در ابوظبی از نزدیکی دیدگاه ایران با امارات در خصوص مبارزه با تروریسم سخن گفت و اعلام کرد مقامات دوکشور دائما گفتگوهایی در زمینه‌های مختلف داشته‌اند.

عبداللهیان روز گذشته در دیدار مهم خود با وزیر فرهنگ و جوانان امارات با اشاره به حجم بالای تبادلات تجاری میان دوکشور گفت: اراده رهبران دوکشور بر تقویت بیشتر روابط دوجانبه جاری است و همکاری دو کشور باید تأثیر زیادی بر شرایط منطقه بگذارد.

وی همچنین در ادامه گفت: با وجود شرایط حساس منطقه، گفتگوها میان مسئولان دوکشور به نفع امارات و ایران خواهد بود.

از سوی دیگر وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات با اشاره به روابط روزافزون ایران و امارات در زمینه های مختلف در طول تاریخ، بر ضرورت ارتقای سطح روابط میان دوکشور تأکید کرد.

وی گفت: تحولات جاری منطقه نیازمند تلاش از سوی تمامی کشورها به منظور خروج از اوضاع کنونی و از میان بردن افراطی گری در تمامی اشکال آن در منطقه است.

وی همچنین اعلام کرد که امارات دائما خواهان روابط بهتر با ایران بر اساس منافع مشترک می‌باشد.

انتهای پیام/



در حال تکمیل....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار