کریس رونالدو بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید ضمن تأکید بر بهبود بازیش در سال 2015 گفت: موفقیت‌های رئال مادرید در سال 2014 در سایه درخشش کارلو آنچلوتی بدست آمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: کریس رونالدو بازیکن اسطوره‌ای باشگاه رئال مادرید که در سال 2014 قهرمانی‌های متعددی را در سطح باشگاهی علیرغم ناکامی‌های ملی خود تجربه کرد و توانست به جام حذفی اسپانیا کوپادل ری و لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی جام باشگاه‌های جهان دست یابد و مضاف بر اینکه وی در این سال رکوردهای خیره کننده‌ای را از خود به جای گذاشت و هم اکنون یکی از نامزدهای کسب توپ طلا امسال است، اما وی در این اندیشه است که در سال 2015 می‌تواند پر فروغ‌تر از قبل ظاهر شود. 

کریس رونالدو در این خصوص گفت: من امیدوارم در سال 2015 بهتر از امسال باشم، چرا که من در تیمی بازی می‌کنم که از روحیه بسیار بالای برخوردار است و تا جاییکه امکان دارد تلاش می‌کند در تمامی سطوح به ویترین افتخاراتش بیافزاید و قهرمان شود. این مسئله مانند یک رویا خواهد بود و در عین حال برای من و تیمم امکان دارد که باز هم افتخار کسب کنیم چرا که رئال مادرید همیشه کاندیدای قهرمانی بازی‌های است که در آن حضور می‌یابد ما در این تیم تلاشمان را تا آنجا که ممکن است به کار می‌بندیم تا ناممکن‌ها را به ممکن تبدیل کنیم. 

وی در ادامه درخصوص کارلو آنجلوتی سرمربی فعلی رئالی‌ها که در سایه هدایت وی در این فصل توانستند به موفقیت‌های نظیر قهرمانی جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان دست یابند گفت: او بسیار مهم است و نقش پر رنگی را در باشگاه رئال مادرید ایفا می‌کند، او سرمربی و شخص بسیار بزرگ و قابل احترامی است و واقعا از کار کردن با او لذت می‌بریم، چرا که همه ما با هم در باشگاه مادرید یک خانواده متحد به شمار می‌رویم و سعی می‌کنیم در فصل 2015 عملکردی فراتر از آنچه در سال 2014 به نمایش گذاشتیم انجام دهیم.  
 
ما لحظاتی متفاوت و فوق‌العاده‌ای در کوپال ری، لیگ قهرمانان اروپا سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه‌های جهان با وی تجربه کردیم و همه این‌ها را به باشگاه رئال مادرید و هواداران رئیس باشگاه و تمامی کارکنان تقدیم می‌کنیم، این قهرمانی برای آنهاست. من به تنهایی نمی‌توانستم به هیچ یک از این افتخارات دست یابم و اگر می‌توانستم بگویم که در کدام یک ازآنها سهم بیشتری داشتم می‌توانم به لیگ قهرمانان اروپا اشاره کنم اما به تمامی آنها با چشم‌انداز یک فرد پیروز نگاه می‌کنم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رونالدو ، رئال ، آنچلوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار