سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

برای برپایی اردو با مشکل اسکان مواجه هستیم

شادی مهینی بیان کرد: نخستین اردوی آمادگی ملی پوشان را پس از حل مشکل اسکان برپا می کنیم.

شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از مسابقات مقدماتی فوتبال آسیا 2 اردوی تدارکاتی انتخابی برگزار کرده است. ملی پوشان تمرینات مناسبی را در اردوهای برپا شده انجام داده‌اند و از لحاظ جسمانی و روحی – روانی آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: تمرینات ملی پوشان بدلیل امتحانات مدارس، به مدت 1 ماه تعطیل است پس از پایان امتحانات ملی پوشان تمرینات آمادگی را پیگیری می کنند.

مهینی افزود: تیم ملی نوجوانان زیر 14 سال بانوان مسابقات نپال را فروردین ماه سال 94 در پیش دارد. برای ملی پوشان اردوهای مناسبی را تدوین و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان فعالیتش را برای مسابقات المپیک 2016 آغاز کرده است از اینرو تیم‌های ملی فوتبال بانوان در رده‌های منتخب با مشکل اسکان مواجه شده است. یعنی مسئله باعث شده است تا اردوهای تیم ملی فوتبال نوجوانان طبق زمانبندی پیش بینی شده برپا نشود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال در بخش بانوان در چهار رده‌ی زیر 14-16-19 و بزرگسالان فعالیت می کند، مسابقات مهمی پیشروی تیم‌های فوتبال بانوان در رده‌های سنی مختلف است از اینرو فدراسیون فوتبال در حال رایزنی برای اختصاص مکان  مناسبی برای اسکان برپایی اردو و ملی پوشان نوجوان است.

سرمربی ادامه داد: مسوولان تیم ملی نوجوانان زیر 14 سال بانوان تصمیم به برپای اردوی همه ماهه برای ملی پوشان داشتند با توجه به مشکل اسکان که با آن مواجه هستند نخستین اردوی ملی پوشان در صورتی که فدراسیون محل اسکان تیم ملی را تامین کند در 28 دی ماه برپا می شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ادامه داد: کادر فنی تیم ملی نوجوانان برای آمادگی ملی پوشان و عملکرد درخشان در بازی‌های آتی در خواست برپایی اردوهای تدارکاتی با تیم‌های تایلند- روسیه- اکراین – ویتنام و ازبکستان را به کمیته فنی بانوان کرده است.
برنامه‌های تیم ملی نوجوانان پس از بررسی و موافقت کمیته فنی بانوان طبق زمانبندی اجرایی می شود.
 
مهینی افزود: مسوولان تیم ملی نوجوانان علاوه بر تقویت ملی پوشان سابق به دنبال کشف و پرورش استعدادهای جدید از کشور است. با کشف بازیکنان جدید و مستعد آنها جانشین بازیکنان گذشته در تیم ملی می شوند. هدف از ابتکار ایجاد رقابت بین فوتبالیست‌های نوجوان و تشکیل تیم ملی پرقدرت است.

سرمربی افزود: در اردوهای پیش بینی شده بازیکنان تمرینات تکنیکی و بدن سازی انجام می دهند . اعضای کادر فنی با یکی از مربیان بدن ساز که مدرس AFC نیز است در خصوص بدن سازی ملی پوشان نوجوان مشاوره می کند.

مهینی ادامه داد: دوره‌های ؟مسابقات تیم ملی نوجوانان سنگین است ملی پوشان رقابت سخت و با مربیان قدرتمندی را آبان ماه سال 94 در پیش دارند . مسابقات فروردین ماه در نپال ملی پوشان را آماده فینال رقابت‌ةای فوتبال آسیا می کند.

وی تصریح کرد: مسابقات آسیایی برای تیم‌های شرکت کننده حائز اهمیت است، 4 تیم نخست عازم مسابقات المپیک 2017 می شوند.

مهینی، افزود: تیم ملی نوجوانان پتانیسل بالایی دارد بازیکنان از انگیزه بسیار بالایی برخودار هستند توجه و پشتیبانی از تیم‌های ملی بانوان و تیم‌های نوجوانان آینده‌ی تیم‌های بانوان را تضمین می کند.  فدراسیون فوتبال همکاری‌های لازم برای پیشرفت فوتبال بانوان با اعضاء‌کادر فنی تیم‌های ملی می کند.

وی ادامه داد: اعضاء کادر فنی تا پایان سال جاری اردوی تدارکاتی برای ملی پوشان در ؟ ماه 3 اردو و اسفند ماه 2 اردوی تدارکاتی بر پا می شود. اردوها 5 روزه است البته پیشتر قرار بوده است که دی ماه نیز اردوی تدارکاتی بر پای کنیم که بدلیل امتحانات ملی پوشان اردوی‌های دی ماه کنسل شده است.

مهینی، افزود: تیم ملی جوانان اسفند ماه مسابقات سوچی روسیه را در پیش دارد برنامه‌های تیم ملی جوانان از سوی AFC مشخص و اعلام شده است متاسفانه تاکنون برنامه‌های تیم‌های نوجوانان در خصوص رقابت‌های مختلف از سوی AFC مشخص و اعلام نشده است از این رو به طور دقیق از رقابت‌های مختلف که در آینده قرار است برگزار شود اطلاع دقیق  نداریم./ م ن  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار