آغاز دور برگشت لیگ دسته یک با هفت دیدار

دیدارهای هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک والیبال ایران روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 دیماه برگزار می شود .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور جام زنده یاد حسین معدنی با صدرنشینی تیم های میزان فردا و ذوب آهن اصفهان در دو گروه این رقابت ها به پایان رسید.

تیم میزان فردا با 21 امتیاز و ذوب آهن اصفهان با 19 امتیاز صدرنشین دور رفت شدند.
رقابت های دور برگشت این مسابقات در شهرهای سیرجان، اراک، اردکان، آمل، تهران، نیشابور و مشهد پیگیری خواهد شد که در گروه یک تیم کاله جوان که با 19 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد، به مصاف سفیر قم تیم هشتم این گروه خواهد رفت.

در دیگر مسابقه این هفته این گروه، تیم شهدای 15 خرداد پیشوا (رتبه سوم) میزبان عقاب نهاجا قعر نشین این رقابت ها است. نماینده پیشوا در صورت پیروزی جایگاهش تغییر نخواهد کرد و در رتبه سوم باقی می ماند.

در سومین مسابقه گروه یک لیگ دسته یک در آغاز دور برگشت، تیم های شهرداری ارومیه و نیشابور به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نمایندگان ارومیه و نیشابور با 12 و 8 امتیاز در رتبه های پنجم و هفتم قرار دارند.

در این گروه مقاومت فرمانداری مهاباد در آغاز دور برگشت استراحت دارد.
در گروه دوم این رقابت ها تیم ذوب آهن اصفهان که در پایان دور رفت صدرنشین شده بود، در هفته نخست دور برگشت میهمان شهرداری اراک خواهد بود. شهرداری اراک با 11 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

در دومین دیدار گروه دوم لیگ دسته یک در هفته دهم، تیم های پیشگامان شفق و لاستیک بارز کرمان در اردکان به مصاف یکدیگر می روند. پیشگامان شفق اردکان با 19 امتیاز در رتبه دوم است و اگر پیروز شود و ذوب آهن حتی یک امتیاز از دست بدهد، می تواند صدرنشین این گروه شود. اما حریف پیشگامان در بازی خانگی در رتبه هفتم جدول است و کار بسیار سختی برابر میزبان خود دارد.

در ششمین دیدار هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک تیم قعرنشین گروه دوم ( گل گهر) در سیرجان میزبان پتروشیمی ماهرون که با 9 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد، است.

روز پنج شنبه و در هفتمین و آخرین مسابقه هفته نخست دور برگشت تیم میزان آینده صدرنشین گروه یک این رقابت ها در سالن مهران مشهد به مصاف ملوان تهران می رود. ملوان در حال حاضر با 10 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و در صورت کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند یک پله صعود داشته باشد.

برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ دسته یک به قرار زیر است:
 
گروه اول:
چهارشنبه 17 دیماه:
آمل، ساعت 16: کاله جوان – سفیر قم
تهران، ساعت 16: عقاب تهران – شهدای 15 خرداد پیشوا
نیشابور، ساعت 16: شهرداری نیشابور – شهرداری جوان ارومیه
پنج شنبه 18 دیماه:
مشهد، ساعت 16: میزان مشهد – ملوان تهران
 
گروه دوم:
سیرجان، ساعت 16: گل گهر – پتروشیمی ماهرون ماهشهر
اردکان، ساعت 16: پیشگامان شفق اردکان – گروه صنعتی بارز کرمان
اراک، ساعت 16: شهرداری اراک – ذوب آهن اصفهان


انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، نخست ، هفته ، دسته ، یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.